Vraag

waarom?

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Waarom mag je hier geen contact gegevens uitwissen? Want er zijn mega veel mensne die het willen doen voor naaktfoto’s te sturen enzo. Zoals ik jongen 14 wil ook graag me Dick showen maarja hoe moet ik dit doen?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Yolanie,

 

Wij vinden het erg belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op het forum, daarom mag je geen contactgegevens uitwisselen. We vinden de anonimiteit belangrijk, omdat je dan veilig en vrij vragen kan stellen of je probleem kan voorleggen aan andere jongeren. Je mag hier wel een topic openen om bijvoorbeeld tips te vragen hoe je iemand vindt om (naakt)foto's mee uit te wisselen. Je kunt ook de zoekoptie op het forum gebruiken om tips te vinden.


Ik hoop dat ik je vraag zo goed beantwoord hebt, als je nog meer vragen hierover hebt mag je het hier laten weten.

 

Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon

Ja, maar als 2 mensen het allebei graag willen ofzo, waarom mag het zelfs dan niet? Er kunnen toch wel uitzonderingen gemaakt worden?  Ik zou bijvoorbeeld best graag prive met iemand willen praten als die ander dat ook wil...

Ik denk dat KT meerdere redenen heeft

1. Het is een forum een geen ontmoetings site

2. Naaktfoto's zijn gevaarlijk en vaak kunnen jongeren de gevolgen niet inschatten. Dus is het meer een regel voor onze veiligheid.

3. Gezien dit allemaal anoniem is, kan elk willekeurig persoon ook een man van 50+ zijn die even afspreekr met een kind van 13 om dus seks te hebben of dergelijke. En gezien het dan door dit forum komt, krijgt KT geen goede naam..

4. Als iedereen hier niet anoniem zal zijn zou ik het heel moeilijk vinden om mijzelf hier open te stellen met mijn problemen

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

We snappen dat jongeren soms gegevens met elkaar willen uitwisselen om met elkaar in te contact te komen. Toch heeft De Kindertelefoon er bewust voor gekozen dat dit niet mogelijk is op ons forum. De reacties van Hester en van Ronald2001 geven goed weer waarom De Kindertelefoon hiervoor gekozen heeft. De anonimiteit en veiligheid voor jongeren op ons forum zijn heel belangrijk. We gaan deze forumregel dan ook niet aanpassen.

Groetjes,

Carolien

Community Manager 

Reageer