Skip to main content
Vraag

vrienden vinden het Kindertelefoonforum raar

  • 28 August 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo medeforumgebruikers,

Ben ik de enige of zijn er ook klasgenoten van jullie die negatieve dingen over het forum zeggen?

Kijk, ik probeer tijdens de pauzes te kijken of ik iemand kan helpen op dit prachtige forum en dan zijn er vrienden die zeggen: "Zit je weer op de Kindertelefoon?" en dan me een beetje vies aankijken. Is dat vanwege de sekstopics of is dit een normale en terechte reactie?

Veel liefs,

justGhast

Heyy,

Ik ga nu niet naar school en keek zelf bijna nooit op het forum op school, maar weet wel van oude klasgenoten dat er altijd wel grappen werden gemaakt over de kindertelefoon en het werd in mijn ervaring nooit echt serieus genomen door leeftijdsgenoten.

Ik vind het niet echt een normale reactie dat je raar wordt aangekeken op het feit dat je op het forum zit, maar ja pubers blijven pubers en er zijn mensen die het allemaal niet zo serieus nemen helaas.. Probeer je er iig niks van aan te trekken hoor je moet gewoon doen wat jij wilt en wij zijn hier hartstikke blij dat je hier bent om te helpen! Je bijdragen hier zijn super goed en waardevol dus ga zo door! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Hey! Ik heb eig nog nooit iemand vertelt dat ik op dit forum ben. Alleen mijn vriendin weet er van en die zegt dat het net zoiets is als voor haar het dagboekje. Dus iets voor mezelf. Heel fijn. Verder vlgs mij niemand. En mensen hebben zo vaak een mening over dingen. Terwijl ze er niks van weten. Of misschien juist er zelf ook wel op zitten. Laat ze maar kletsen en doe mooi wat goed voelt toch? 💪😍 

Liefs, Tover xxx


Hoi @justGhast 

Wat vervelend dat je vrienden dat raar vinden. Mag ik vragen waarom je het eigenlijk verteld hebt? Eigenlijk is dat misschien niet heel slim dat je dat hebt gedaan. Je vrienden hoeven natuurlijk niet te weten dat je hierop actief bent maar dat is natuurlijk je eigen keus.

Liefs.

 

@Wolkje 


@Wolkje 

Nee, kijk. Ik zit dus gewoon af en toe op 't forum en dan kijken ze op mijn telefoon, dus vandaar.

Groetjes,

justGhast


Reageer