Hoi hoi ! Wat leuk bedacht! Ik denk wel dat de moderatoren hun eigen lijst eerst invullen dus je kunt daar alvast wat antwoorden bekijken op allerlei vragen!
Maar ik vind het wel leuk dat je dit bedenkt.
1.hoe oud ben je? Ik ben 15
2.hoe lang ben je al actief . Bijna 3 jaar (januari)
3.welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste. Leukste is bloopers en gelukkige momenten en ik wordt heel moe van mensen die hun geloof of complottheorieën gaan verkondigen.
4.wat vind je van de checks. Dat gaat steeds beter en moest wennen, maar ik begrijp nu ook dat het moet
5.wat is je doel op het forum. Anderen steunen en helpen en af en toe zelf hulp vragen
6.jongen of meisje. Jongen.
7.ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond. Ja soms zeker.
8.zo ja welke reactie/topic. Over mishandeling of aanranding en onveilig zijn thuis. Of mensen die niet meer verder willen. Dat soort dingen. Ik voel me dan wel machteloos.
9.heb je al waarschuwingen? Ja maar die is verlopen
10. zo ja hoeveel? Eentje gekregen in het eerste jaar omdat ik te vaak ging chatten.
Groetjes liefs Tartan X
hey @Lupus en @Tartan15 bedankt voor het invullen! ik zal zeker een kijkje nemen! hoop stiekem wel dat ze hem nog invullen
jammer dat je tijd er bijna op zit @tim16 . we gaan je zeker missen je was ene fantastisch bijdrage aan dit forum! ik heb nog wel 7 jaar ben pas 12. en al dei tijd zullen we je nooit vergeten misschien moeten we een standbeeld maken
hey allemaal ik wil een vragenlijst maken over het forum, maar eerst jullie bedanken ik heb mijn plek op dit forum helemaal gevonden! ik ben er pas ongeveer een of twee weken en heb al 100 reacties en ook @Tover01 heel erg bedankt dat je me in je handtekening hebt gezet en nu de vragenlijst.
Graag gedaan hoor en verdient!!
- hoe oud ben je? 13
- hoe lang ben je al actief. Een jaar en 3 maanden
- welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste. Sex, penis en bekering vind ik niks. En als mensen echt wat hebben aan hulp en dat laten merken vind ik dat super leuk!
- wat vind je van de checks. Het went;)
- wat is je doel op het forum. Helpen en geholpen worden
- jongen of meisje. Jongen
- ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond. Ja als iemand echt eruit wil stappen. En ook wel als een manager heel streng deed. En als je leest dat mensen worden mishandeld en erger.
- zo ja welke reactie/topic. Best een boel toch wel
- heb je al waarschuwingen? Nee niet gekregen.
- zo ja hoeveel? Geen nog
en nu een voor de moderators
- hoe lang werk je al bij de kindertelefoon
- heb je ooit een gesprek, chat gesprek gehad waar je van schrokte
- wat is het aantal waarschuwingen die je hebt gegeven
- waarom werkt u voor de kindertelefoon
- wat is het leukste aan de kindertelefoon
heel erg bedankt iedereen voor het invullen en veel respect naar de moderators want zonder hun hadden we geen forum dat is zeker waar!!
Sorry ik snap niet dat die nummering zo raar doet maar het is wel te lezen denk ik hihi 🤭
Liefs Tover xxx
ja helemaal te lezen @Tover01 bedankt iedereen voor het invullen
Het zou best leuk zijn als enkele moderatoren het stukje voor hen zouden invullen stitch heeft er echt wat leuke vragen in gezet
Groetjes liefs Tartan X
1.hoe oud ben je? 12
2.hoe lang ben je al actief. Een maand
3.welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste. De leukste zijn dingen waar iemand zich beter voelt of beter wordt. Zoals @Tover01 na de hoek helemaal netjes werd. Dat vind ik heel bijzonder. En niet leuk zijn verhalen die niet te geloven zijn met zogenaamde sex dingen.
4.wat vind je van de checks. Goed
5.wat is je doel op het forum. Mensen helpen en zelf leren
6.jongen of meisje. Meisje
7.ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond. Ik was onder de indruk van de verhalen van @Tartan15 en @Boterbloempjee en @Cantaloupe zulke lieve mensen met zulke problemen. Ik vind dat heel zielig. En toen ik als eerste de topic van Tover01 las. Hoe hij deed. En toen heel lang in de hoek staan. Best erg. Maar het hielp. Hij is nu lief en vrolijk. Gelukkig.
8.zo ja welke reactie/topic. Een paar
9.heb je al waarschuwingen? Nee
10.zo ja hoeveel? Nul :)
Groetjes Tjempie xxx
Welkom op het forum @ThunderStorm ! Hoop dat je het leuk vind!
Groetjes Lupus