Skip to main content

hey allemaal ik wil een vragenlijst maken over het forum, maar eerst jullie bedanken ik heb mijn plek op dit forum helemaal gevonden! ik ben er pas ongeveer een of twee weken en heb al 100 reacties en ook ​@Tover01 heel erg bedankt dat je me in je handtekening hebt gezet en nu de vragenlijst

1. hoe oud ben je?
  2. hoe lang ben je al actief
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste
  4. wat vind je van de checks
  5. wat is je doel op het forum
  6. jongen of meisje
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond
  8. zo ja welke reactie/topic
  9.  heb je al waarschuwingen?
  10. zo ja hoeveel?

en nu een voor de moderators

1. hoe lang werk je al bij de kindertelefoon
  2. heb je ooit een gesprek, chat gesprek gehad waar je van schrokte
  3. wat is het  aantal waarschuwingen die je hebt gegeven
  4. waarom werkt u voor de kindertelefoon
  5. wat is het leukste aan de kindertelefoon

heel erg bedankt iedereen voor het invullen en veel respect naar de moderators want zonder hun hadden we geen forum👏

hey allemaal ik wil een vragenlijst maken over het forum, maar eerst jullie bedanken ik heb mijn plek op dit forum helemaal gevonden! ik ben er pas ongeveer een of twee weken en heb al 100 reacties en ook ​@Tover01 heel erg bedankt dat je me in je handtekening hebt gezet en nu de vragenlijst

1. hoe oud ben je? 12
  2. hoe lang ben je al actief? een jaartje
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste? Seksualiteit het minst, puur om de seks vragenlijsten en penis topics. Voor de rest is alles prima 
  4. wat vind je van de checks? Het gaat nu wel prima. Als je op het goede moment reageert (dat er een moderator online is) komen ze vaak snel online. Dus ik erger me er niet heel erg aan
  5. wat is je doel op het forum? Mensen helpen
  6. jongen of meisje? Jongens 
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond? Ik weet het niet meer exact, maar er was een topic een tijdje terug zo heftig ik kon niet doorgaan met lezen
  8. zo ja welke reactie/topic? Weet ik dus niet meer
  9.  heb je al waarschuwingen? Nee, wel bijna 1tje gekregen🫢
  10. zo ja hoeveel? /

heel erg bedankt iedereen voor het invullen en veel respect naar de moderators want zonder hun hadden we geen forum👏

Er is trouwens een vragenlijst voor moderators ​@stitch1234 , misschien daar even kijken!

Groetjes Lupus 

Hoi hoi ! Wat leuk bedacht! Ik denk wel dat de moderatoren hun eigen lijst eerst invullen 😉 dus je kunt daar alvast wat antwoorden bekijken op allerlei vragen! 

Maar ik vind het wel leuk dat je dit bedenkt. 

1.hoe oud ben je?  Ik ben 15

2.hoe lang ben je al actief . Bijna 3 jaar (januari)

3.welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste.  Leukste is bloopers en gelukkige momenten en ik wordt heel moe van mensen die hun geloof of complottheorieën gaan verkondigen.

4.wat vind je van de checks. Dat gaat steeds beter en moest wennen, maar ik begrijp nu ook dat het moet 

5.wat is je doel op het forum. Anderen steunen en helpen en af en toe zelf hulp vragen 

6.jongen of meisje. Jongen.

7.ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond.  Ja soms zeker.

8.zo ja welke reactie/topic. Over mishandeling of aanranding en onveilig zijn thuis. Of mensen die niet meer verder willen. Dat soort dingen. Ik voel me dan wel machteloos.

9.heb je al waarschuwingen?  Ja maar die is verlopen 

10. zo ja hoeveel? Eentje gekregen in het eerste jaar omdat ik te vaak ging chatten. 

Groetjes liefs Tartan X 

1. hoe oud ben je? 18 (ja mijn tijd zit er dus bijna een keer op)
  2. hoe lang ben je al actief Sinds november 2022
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste De ‘luchtige’ onderwerpen, over muziek en zo. De vele seksvragenlijsten vind ik wat minder. 
  4. wat vind je van de checks De vorige check was fijner maar ik snap dat het niet anders kan. De check gaat verder wel goed nu vind ik. Alle respect naar de mods.
  5. wat is je doel op het forum Mensen helpen, zelf wat leren en soms een beetje tijdverdrijf
  6. jongen of meisje jongen
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond Ja hoor
  8. zo ja welke reactie/topic Topics over ziekte, zelfmoord, psychische problemen. 
  9.  heb je al waarschuwingen? Vorig jaar wel. Die zijn nu verlopen.
  10. zo ja hoeveel? 2 🙈  Een omdat ik per ongeluk de naam van een hier verboden site noemde. En nog een omdat ik een beetje ‘ruzie’ had zitten maken. Maar ja, dat was in m’n begintijd toen ik m’n draai nog niet echt had hier.

hey ​@Lupus en ​@Tartan15 bedankt voor het invullen! ik zal zeker een kijkje nemen! hoop stiekem wel dat ze hem nog invullen😝

jammer dat je tijd er bijna op zit ​@tim16 . we gaan je zeker missen je was ene fantastisch bijdrage aan dit forum! ik heb nog wel 7 jaar ben pas 12. en al dei tijd zullen we je nooit vergeten misschien moeten we een standbeeld maken😂

1. hoe oud ben je?16
  2. hoe lang ben je al actiefniet lang
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leuksteleukste vind ik dit soort vragen minst leuke vind ik zm gedachten
  4. wat vizelnd je van de checks -
  5. wat is je doel op het forum mensen helpen
  6. jongen of meisje jonge
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond heel vaak 
  8. zo ja welke reactie/topic -
  9.  heb je al waarschuwingen?Nee 
  10. zo ja hoeveel?-

zekkers

Heyy!

1. hoe oud ben je? 17
  2. hoe lang ben je al actief Ben actief sinds maart 2024 maar lees al wel langer mee
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste De luchtige en positieve onderwerpen vind het prettigst om te zien. De seks vragenlijsten enzo het minst 
  4. wat vind je van de checks De check gaat prima en de mods doen het goed dus heb niets te klagen!
  5. wat is je doel op het forum ​Mensen helpen en ook wat dingen leren :)
  6. jongen of meisje Jongen
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond Zeker
  8. zo ja welke reactie/topic Topics over ZM, SH of trauma's zijn voorbeelden
  9.  heb je al waarschuwingen? Nee😊
  10. zo ja hoeveel? /

Liefs, ItsJustMe <3

hey allemaal ik wil een vragenlijst maken over het forum, maar eerst jullie bedanken ik heb mijn plek op dit forum helemaal gevonden! ik ben er pas ongeveer een of twee weken en heb al 100 reacties en ook ​@Tover01 heel erg bedankt dat je me in je handtekening hebt gezet en nu de vragenlijst. 

Graag gedaan hoor en verdient!! ♥️

1. hoe oud ben je?  13
  2. hoe lang ben je al actief.  Een jaar en 3 maanden 
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste. Sex, penis en bekering vind ik niks. En als mensen echt wat hebben aan hulp en dat laten merken vind ik dat super leuk!
  4. wat vind je van de checks. Het went;) 
  5. wat is je doel op het forum. Helpen en geholpen worden 
  6. jongen of meisje. Jongen
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond. Ja als iemand echt eruit wil stappen. En ook wel als een manager heel streng deed. En als je leest dat mensen worden mishandeld en erger.

1. zo ja welke reactie/topic.  Best een boel toch wel 
  2.  heb je al waarschuwingen? Nee niet gekregen. 
  3. zo ja hoeveel? Geen nog 

heel erg bedankt iedereen voor het invullen en veel respect naar de moderators want zonder hun hadden we geen forum👏 dat is zeker waar!! 

Sorry ik snap niet dat die nummering zo raar doet maar het is wel te lezen denk ik hihi 🤭

Liefs Tover xxx

1. hoe oud ben je? 15
  2. hoe lang ben je al actief sinds augustus 2023
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste sexualiteit het minste en emotione problemen en gevoelens het meeste. Op heftige verhalen vind ik het leukst om op te reageren, ik denk omdat ik dat het beste begrijp ofzo. Ook luchtigere onderwerpen en succesverhalen vind ik leuk.
  4. wat vind je van de checks op dit moment gaat het goed dus niets te klagen :) 
  5. wat is je doel op het forum voornamelijk andere mensen helpen, en (h)erkenning zoeken in anderen hun verhalen. Af en toe zelf een topic maken.
  6. jongen of meisje meisje 
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond ja zeker
  8. zo ja welke reactie/topic toen dat mirthetjee (denk ik) kanker had en uiteindelijk was overleden, heb toen echt gehuild, raakte me enorm. Verhalen in de psychiatrie/op groep zijn soms ook wel heftig.
  9.  heb je al waarschuwingen? nee, wel bijna 1 omdat ik een triggerende tekening had geplaatst 
  10. zo ja hoeveel? /

ja helemaal te lezen ​@Tover01 bedankt iedereen voor het invullen

Het zou best leuk zijn als enkele moderatoren het stukje voor hen zouden invullen 😉😊 stitch heeft er echt wat leuke vragen in gezet 🙂

Groetjes liefs Tartan X 

Hoihoi

1. hoe oud ben je? 14
  2. hoe lang ben je al actief sinds februari
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste seksualiteit het minst en sport en vrije tijd het meest
  4. wat vind je van de checks geen mening over
  5. wat is je doel op het forum mensen helpen en mijn verhaal kwijt kunnen 
  6. jongen of meisje
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond ik denk van wel
  8. zo ja welke reactie/topic weet ik niet
  9.  heb je al waarschuwingen? Op mijn oide account had ik er 1 of 2
  10. zo ja hoeveel? Nu 0

@Wolkje.

1. hoe oud ben je? 12
  2. hoe lang ben je al actief 1 minuut
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste Leukste: drama topics minst leukste: sekstopics
  4. wat vind je van de checks vervelend maar wel goed
  5. wat is je doel op het forum Zorgen dat er geen misinformatie over therians verspreidt wordt, en stitch1234 comforten!
  6. jongen of meisje cisgender meisje!!
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond tot nu toe niet
  8. zo ja welke reactie/topic  -
  9.  heb je al waarschuwingen? ik ben 1 min op het forum hoop het niet
  10. zo ja hoeveel? 0

1.hoe oud ben je? 12

2.hoe lang ben je al actief. Een maand 

3.welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste. De leukste zijn dingen waar iemand zich beter voelt of beter wordt. Zoals ​@Tover01  na de hoek helemaal netjes werd. Dat vind ik heel bijzonder. En niet leuk zijn verhalen die niet te geloven zijn met zogenaamde sex dingen.

4.wat vind je van de checks. Goed

5.wat is je doel op het forum. Mensen helpen en zelf leren 

6.jongen of meisje. Meisje

7.ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond. Ik was onder de indruk van de verhalen van ​@Tartan15  en ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe zulke lieve mensen met zulke problemen. Ik vind dat heel zielig. En toen ik als eerste de topic van Tover01 las. Hoe hij deed. En toen heel lang in de hoek staan. Best erg. Maar het hielp.  Hij is nu lief en vrolijk.  Gelukkig. 

8.zo ja welke reactie/topic. Een paar 

9.heb je al waarschuwingen? Nee 

10.zo ja hoeveel? Nul :) 

Groetjes Tjempie xxx

Welkom op het forum ​@ThunderStorm ! Hoop dat je het leuk vind!

Groetjes Lupus

1. hoe oud ben je? 12, bijna 13!
  2. hoe lang ben je al actief bijna 2 jaar nu al
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst leukste  topics over gender of lgbt, topics over gezondheid, korte vragenlijsten, eigenlijk vind ik alles wel leuk.
  4. wat vind je van de checks ik heb er niet heel veel last van.
  5. wat is je doel op het forum mijn doel was mensen helpen, dat is het nu nogsteeds maar ik ben veel minder online door mijn ouders.
  6. jongen of meisje goede vraag! mijn lichaam is biologisch een meisje, mijn haar lijkt op een jongen, ik heb een "meisjes" naam en ik ben niet non binair ( in ieder geval: het maakt me niet zo veel uit, ik weet het zelf ook niet echt goed, het maakt me niet uit hoe je me noemt)
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond in het begin wel, nu verbaas ik me nergens meer over haha :)
  8. zo ja welke reactie/topic veel sekstopics ik wist nog niet alle details van seks, nu wel.
  9.  heb je al waarschuwingen? ja 1 of 2 ofzo, maakt me niet veel uit, ik doe mijn best en vaak komt een reactie of topic van mij anders aan bij de KT dan mijn bedoeling is/was.
  10. zo ja hoeveel? 1 of 2, volgensmij 1

1. hoe oud ben je? 15
  2. hoe lang ben je al actief geen idee maar nog niet zo lang
  3. welk onderwerp vind je het leukste en het minst “leuk”” vind ik een woord dat hier niet bij past maar de beste vind ik de oprechtste echte, de irritantste zijn de verzonnen onware 
  4. wat vind je van de checks zijn nodig maar er word niet genoeg gecheckt
  5. wat is je doel op het forum dingen leren en proberen te helpen
  6. jongen of meisje speelt dat een rol? Jongen. 
  7. ben je ooit ergens van geschrokken wat op het forum stond ja vooral als het duidelijk verzonnen was en het gewoon doorgelaten werd
  8. zo ja welke reactie/topic (al da niet verzonnen) dingen met poep, seks met ouders, plassekx, verkr8ting
  9.  heb je al waarschuwingen? geen idee ik lees dat niet
  10. zo ja hoeveel? -

Reageer