Vragenlijst - Forum

  • 22 December 2019
  • 16 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?
  5. Wie is je voorbeeld op het forum?
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum?
  7. Weten je ouders van dit forum?
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.

-Dr8gon99


16 reacties

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?  Goed, er hangt een goede sfeer.
  2. Hoe oud ben je?  13
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) 41.
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?  Het meeste contact (ook via een andere chat site) heb ik met @Knight17 
  5. Wie is je voorbeeld op het forum?  Pin, Kenshin en Menspersoon zijn zeer actieve mensen op dit forum en hebben altijd goede reactie.
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum?  Ik wou graag mensen helpen en reageren onder topics.
  7. Weten je ouders van dit forum?  Nee
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020. 2.020 reacties.

-Dr8gon99

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?

slecht,   heel veel depressiefe mensen. Tuurlijk een paar proberen iedereen op te vrolijken maar de sfeer is  eigenlijk niet vrolijk

  1. Hoe oud ben je?

18

  1. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)
  2. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?

@Pin mag ik zeggen hoop ik? @Kenshin @Blue @Asy 

  1. Wie is je voorbeeld op het forum?

niemand haha, blijf  jezelf en geef adviezen vanuit je hart

  1. Waarom ben je lid geworden van het forum?

eigen depressie

  1. Weten je ouders van dit forum?

nee

  1. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.

maakt me niet uit , ik reageer als ik wil en ga niet specifiek op topics reageren zodat ik reacties kan halen

-Dr8gon99

 

hey

 

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?

fijn en vriendelijk...

  1. Hoe oud ben je?

17 bijna 18

  1. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag?

kan soms 3 of zo vroeger was het veel meer. idk hoe ik dat bereken... 

 

 

  1. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?

ik denk kenshin want kenshin reageerd het meest op mijn toppic idk... 

 

  1. Wie is je voorbeeld op het forum?

kenshin, pin, menspersoon, ronald

 

  1. Waarom ben je lid geworden van het forum?

omdat ik niet meer alleen me problemen kon vol houden en later wouw ik ook mensen helpen. 

 

  1. Weten je ouders van dit forum?

zeker niet! ze horen soms wel als iemand slim advies geeft. maar dan denken ze dat het van insta komt.

 

  1. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.

zo veel mogelijk wat haalbaar is. geen idee hoeveel dat er kunnen zijn. 

 

groetjes blue 

 

 

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?  Niet fantastisch. Veel depressieve mensen. En dat is top. Want dan kunnen we ze helpen/ steunen. En dan heb je nog die 1 miljoen topics per dag over hoelang is je penis. Seks vragenlijsten, allemaal hetzelfde. Mensen moeten is leren dat je ook de zoekfunctie kan gebruiken. Als je alleen al intikt penislengte krijg je zo duizenden topics. En nog steeds moeten mensen zelf een topic maken met exact dezelfde vraag. Daar mag de KinderTelefoon wat mij betreft wel is wat aan doen.
  2. Hoe oud ben je? 16 jaar.
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) Minder dan 1 bericht per dag.  (0.91).
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? Heb ik niet. Misschien heel raar. Maar ben zo weinig actief hier dat ik niet echt connecties heb mef mensen.
  5. Wie is je voorbeeld op het forum? Ik denk Ronald2001, en Menspersoon, en dan had je ook nog Daan vroeger. Maar die is niet meer actief hier vlgm.
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum?  Ik wou graag mijn verhaal kwijt zonder dat mensen in mijn omgeving het ervan afwisten. De zelfmoord van mijn beste vriend heb ik 1,5 jaar opgepropt gehad in me zelf. En nooit met iemand over gehad. Het forum heeft daar verandering in gebracht.
  7. Weten je ouders van dit forum?  Nee ik heb me ouders al 12 jaar niet meer gezien. Ik heb het me opa en oma wel is verteld, maar die zijn het vast en zeker weer vergeten.
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020. 1000 misschien. Ik heb geen idee. Als er meer leuke topics komen, of topics zonder de penislengte.  Dan word het in mijn ogen stukken leuker hier. Maar ja. Het gaat goed met mij, ben super blij met Twitch en Youtube. Volgend jaar willen we verdere stappen zetten daarin. Dus minder hier en meer op Twitch en game evenementen. 
  9. Laten we 500 reacties zeggen.

Leuke topic!

 

See ya!

Spookyzx .

@Spookyzx Thanks!

ronald2001 schreef:

@Pin mag ik zeggen hoop ik?

Zeker! Thanks man :)

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?

Niet echt dat je denkt leuk en vrolijk, maar dat is logisch omdat de meesten hier komen voor advies aangezien ze zich ergens druk om maken. Toch is de sfeer wel fijn omdat ik altijd het gevoel heb dat ik hier terecht kan.

        2. Hoe oud ben je?

Tussen de 13 en 18 jaar :)

  1. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)

(Ist niet berichten/dagen online?) 32/19 = 1,7 berichten dus eig zo’n 2 berichtjes per dag

4. Wie is je beste '’vriend'’ op het       forum?

Dit forum is niet echt persé voor “beste vriend” neem ik aan, maar Kenshin en Dr8gon88 hebben me wel heel veel geholpen dus dan zet ik hen hier neer.

  1. Wie is je voorbeeld op het forum?

Ik vind Kenshin echt een held, ik zie heel veel behulpzame korte berichtjes van jou, en tegelijkertijd denk ik dat M&Ms wel echt goed advies geeft en waardeer ik het hoe hij zich openstelt. MensPersoon en Pin heb ik nog niet echt heel veel langs zien komen, sorry.

  1. Waarom ben je lid geworden van het forum?

Omdat ik advies nodig had.

  1. Weten je ouders van dit forum?

Nee, dit forum hou ik liever als m’n plekje om eventjes anoniem m’n problemen te vertellen en/of advies te geven.

  1. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een doel.

-Dr8gon99

 

Bedankt voor jullie antwoorden :))

-Dr8gon99

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum?         wel een fijne sfeer 
  2. Hoe oud ben je?         Net 18
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)                       dat weet ik niet goed
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?  Ik heb wel steun wanneer ik plaats van @Dr8gon99 
  5. Wie is je voorbeeld op het forum?           Nog niet bekend 
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum?  Omdat ik te veel heb en ik het tegen mensen die ik ken het niet durft te zeggen 
  7. Weten je ouders van dit forum? Nee gelukkig maar ook...
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.  Heel veel niet echt een bepaalde hoeveelheid 
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? gezellig en veilig
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) nu ongeveer elke dag online en ik krijg per topic 2 reacties
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? idk ben er pas 2 dagen
  5. Wie is je voorbeeld op het forum?  idk srry
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum? gwn mening van anderen horen
  7. Weten je ouders van dit forum? nee ze kijken wel af en toe stiekem mee maar ik wil dat niet
Reputatie 7
Badge +19
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? Kan beter
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) 30 of meer
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? Jij en de mensen in het grijze tekstje
  5. Wie is je voorbeeld op het forum?@Julian12 
  6. Waarom ben je lid geworden van het fforum om mijn problemen te delen en mensen te helpen
  7. Weten je ouders van dit fforum helaas wel
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2022. 2022;)

-Dr8gon99

 

Oh god, dit topic had ik ook nog. Ik vind het best wel cringe dat ik toen 41 berichten per dag had. Ik was dit forum echt aan het no-liven 2 jaar geleden xD.

  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? Gezellig,  maar kan beter
  2. Hoe oud ben je? 14 
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) 10 of zo
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? Ik vind iedereen aardig
  5. Wie is je voorbeeld op het forum? Naamnietbekend (hij was enorm aardig )
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum? 
  7. Weten je ouders van dit forum? Nee , ze zouden het nooit goedkeuren 
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2022.
  9. Ik hoop 1000

-Dr8gon99

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? moet weer goed worden gaan we voor
  2. Hoe oud ben je?  12
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) dat weet ik echt niet. 6 ?
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? @wilhelmavemela 
  5. Wie is je voorbeeld op het forum? dat was Ellen
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum? straf ervaring en schaamtes ( zijn echt minder geworden) en mijn innerlijk (meisjongen)
  7. Weten je ouders van dit forum? ja maar niet inhoudelijk
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020. in 2022 zeker 1000 😉 Groetjes en liefs Julian X
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? best wel heel erg slecht
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) ?? 
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? heb ik niet. Wie wil mij nou als vriend😂
  5. Wie is je voorbeeld op het forum? NaamNietBekend is altijd mijn grote voorbeeld geweest👏💪
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum? vlgns mij voor m'n gender...
  7. Weten je ouders van dit forum? ja, m'n moeder heeft een keer mijn profiel opgezocht toen ze zich zorgen maakte😕
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020. als we hier even 2022 van maken denk ik rond de 500..?

-Dr8gon99

 

Reputatie 7
Badge +6
  1. Hoe vindt je de sfeer op het forum? Prima 
  2. Hoe oud ben je? Geheim 
  3. Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41) 
  4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum? Meerdere
  5. Wie is je voorbeeld op het forum? Heb ik niet echt, ik ben gewoon mezelf 
  6. Waarom ben je lid geworden van het forum? Eerst omdat ik af en toe een topic voorbij zag komen, en het me dan leuk leek ok te reageren. Maar nu ben ik vaak actief 
  7. Weten je ouders van dit forum? Denk ik wel
  8. Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020. 2025?  1000

-Dr8gon99

 

Reageer