- Hoe vindt je de sfeer op het forum?
slecht, heel veel depressiefe mensen. Tuurlijk een paar proberen iedereen op te vrolijken maar de sfeer is eigenlijk niet vrolijk
- Hoe oud ben je?
18
- Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)
- Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?
@Pin mag ik zeggen hoop ik? @Kenshin @Blue @Asy
- Wie is je voorbeeld op het forum?
niemand haha, blijf jezelf en geef adviezen vanuit je hart
- Waarom ben je lid geworden van het forum?
eigen depressie
- Weten je ouders van dit forum?
nee
- Hoeveel berichten wil je bereiken in 2020.
maakt me niet uit , ik reageer als ik wil en ga niet specifiek op topics reageren zodat ik reacties kan halen
-Dr8gon99
hey
fijn en vriendelijk...
- Hoe oud ben je?
17 bijna 18
- Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag?
kan soms 3 of zo vroeger was het veel meer. idk hoe ik dat bereken...
- Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?
ik denk kenshin want kenshin reageerd het meest op mijn toppic idk...
kenshin, pin, menspersoon, ronald
omdat ik niet meer alleen me problemen kon vol houden en later wouw ik ook mensen helpen.
zeker niet! ze horen soms wel als iemand slim advies geeft. maar dan denken ze dat het van insta komt.
zo veel mogelijk wat haalbaar is. geen idee hoeveel dat er kunnen zijn.
groetjes blue
ronald2001 schreef:
@Pin mag ik zeggen hoop ik?
Zeker! Thanks man :)
Niet echt dat je denkt leuk en vrolijk, maar dat is logisch omdat de meesten hier komen voor advies aangezien ze zich ergens druk om maken. Toch is de sfeer wel fijn omdat ik altijd het gevoel heb dat ik hier terecht kan.
2. Hoe oud ben je?
Tussen de 13 en 18 jaar :)
- Wat is je gemiddelde berichtenaantal per dag? (Dagen online / berichten) (Bijvoorbeeld 542/13 = 41)
(Ist niet berichten/dagen online?) 32/19 = 1,7 berichten dus eig zo’n 2 berichtjes per dag
4. Wie is je beste '’vriend'’ op het forum?
Dit forum is niet echt persé voor “beste vriend” neem ik aan, maar Kenshin en Dr8gon88 hebben me wel heel veel geholpen dus dan zet ik hen hier neer.
Ik vind Kenshin echt een held, ik zie heel veel behulpzame korte berichtjes van jou, en tegelijkertijd denk ik dat M&Ms wel echt goed advies geeft en waardeer ik het hoe hij zich openstelt. MensPersoon en Pin heb ik nog niet echt heel veel langs zien komen, sorry.
Omdat ik advies nodig had.
Nee, dit forum hou ik liever als m’n plekje om eventjes anoniem m’n problemen te vertellen en/of advies te geven.
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een doel.
-Dr8gon99
Bedankt voor jullie antwoorden :))
-Dr8gon99
Oh god, dit topic had ik ook nog. Ik vind het best wel cringe dat ik toen 41 berichten per dag had. Ik was dit forum echt aan het no-liven 2 jaar geleden xD.