Vraag

Vragen na het chatten...

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik had een idee? Als je na het chatten afsluit dan krijg je 2 vragen te zien, is het niet leuk en handig als je bij de onderste vraag ook nog de mogelijkheid hebt om te vertellen wat je wel/niet goed of fijn vond aan het gesprek?

Zelf zou ik dit wel handig vinden want ik heb een keer met iemand gechat die best rare vragen stelde en het een ongemakkelijk gesprek werd, dan is het wel fijn als je dit direct kunt laten weten, dan weten jullie ook gelijk wat je de volgende keer anders zou kunnen doen.

En mijn vraag is: krijgen jullie de antwoorden op deze 2 vragen zelf ook te zien na een chatgesprek? 

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat lijkt me geen slecht idee om een open vraag toe te voegen. Ik stuur jouw vraag door naar de community manager, dan komt het vast op de goede plek.

Wij krijgen niet de antwoorden te zien na de chat, maar er is een tevredenheidsonderzoek dat eigenlijk continu loopt, o.a. met deze vragen. Als er reden voor is kan onze training en/of bijscholing aangepast worden.

Het is zeker waar dat niet elk gesprek of chat honderd procent goed loopt, als je vind dat er rare vragen gesteld worden kan je dat gewoon zeggen en ook waarom je dat vind. Daar leren we van, dus heel graag.

Bedankt voor dit topic

groeten,

Ab W

@Ab W super leuk als die vraag er misschien bij kan komen. 😀

Ik begrijp dat je gewoon mag zeggen wanneer je iets niet fijn vind, maar op dat moment durfde ik het niet goed en was ik meer aan het denken gebeurd dit nu echt? Ik heb toen zelf de chat maar weg geklikt.

Reageer