Vragen: ...

  • 28 April 2022
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen en zal ze daarbij even toelichten hoe ik op de vraag gekomen ben, namelijk:

  1. Waarom is het zo in sommige topics/thema's dat je reactie word gecheckt door een moderator, en bij andere niet? B.v. als ik een reactie plaats in 'Emotionele problemen en gevoelens’ dat die reactie dan soms word gecheckt en soms niet, is daar een verklaring voor? Het is heel erg wisselvallig. (Ik weet waarom reacties überhaupt gecheckt worden).
  2. Waarom is het zo dat als iemand op je topic reageert dat je daar dan een mail van krijgt? Ik weet dat je mails daarvan kan uitschakelen, maar ik wil toch nog wel weten waar ik reacties en feedback op krijg. Dus is het niet handiger om zo'n soort bel-icoontje ergens neer te zetten en dat je een eenmalige mail krijgt dat je nieuwe notificaties hebt, ik krijg namelijk een overschot aan mailtjes binnen elke keer dat er iemand antwoord op een topic of reactie, haha.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo NAH,

 

Wat goed dat je meedenkt /  wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groetjes,

Anne

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen en zal ze daarbij even toelichten hoe ik op de vraag gekomen ben, namelijk:

  1. Waarom is het zo in sommige topics/thema's dat je reactie word gecheckt door een moderator, en bij andere niet? B.v. als ik een reactie plaats in 'Emotionele problemen en gevoelens’ dat die reactie dan soms word gecheckt en soms niet, is daar een verklaring voor? Het is heel erg wisselvallig. (Ik weet waarom reacties überhaupt gecheckt worden).
  2. Waarom is het zo dat als iemand op je topic reageert dat je daar dan een mail van krijgt? Ik weet dat je mails daarvan kan uitschakelen, maar ik wil toch nog wel weten waar ik reacties en feedback op krijg. Dus is het niet handiger om zo'n soort bel-icoontje ergens neer te zetten en dat je een eenmalige mail krijgt dat je nieuwe notificaties hebt, ik krijg namelijk een overschot aan mailtjes binnen elke keer dat er iemand antwoord op een topic of reactie, haha.

Goede vragen:

 

  1. De checks zijn onderdeel van ons systeem om het forum veilig te houden. Vanwege de veiligheid van het forum kunnen we niet te specifiek ingaan op de methode die gebruikt wordt. Wel kunnen wij  je verzekeren dat het niet tegen jou persoonlijk gericht is.
  2. Ik snap dat het vervelend is om zoveel mail te krijgen. Op dit moment is het niet mogelijk om voor andere instelling te kiezen. We nemen jouw wens mee voor een verbetering van het forum. Dat zal waarschijnlijk helaas niet op de korte termijn zijn.

Groet, 

 

Luuk

@Luuk  @Anne_K 

heyyy! Ik vond eerst de mails niet zo fijn. Daardoor had ik het uitgeschakeld. Maar nu wil ik ze toch heel graag weer aan.  Hoe moet ik dat doen? Kunnen jullie me helpen. Ik wil niet off-topic gaan, maar ik moet mijn vraag ergens kwijt. Hier zag ik toevallig ook wat over de mails staan, dus vraag ik het maar hier. 
groetjes,

 JooJoo 

Reputatie 1
Badge +1

@JooJoo 

 

Hoiii, 

Je kunt dit in je eigen  profiel aanpassen. Hier is een link naar de instellingen pagina https://forum.kindertelefoon.nl/settings/general

Als deze niet werkt kun je er ook komen door naar jouw profiel te gaan, op bewerk profiel te klikken en dan boven aan  ‘instellingen wijzigen’ aan te klikken. 

 

Hopelijk lukt het!

Groetjes, 

Joram/De Kindertelefoon

Toppp! Super bedankt!!!

Reageer