Skip to main content

hi kindertelefoon

heel even een vraag over het forum.

Ik vind namelijk dat er iets beter kan in het forum…

als iemand een topic plaat is het prima. Je kan reageren, maar als iemand bijvoorbeeld in 2022 een topic plaatst dan gaat het naar beneden in de tijdslijn, maar waneer iemand reageert dan staat het opeens boven aan de tijdlijn… ( ik wou reageren op een topic die 2 jaar geleden is geplaatst) dit vind ik vervelend en verwarrend zouden jullie kunnen kijken of jullie hier iets aan kunnen veranderen..

groeten sanmari

Hoi ​@Sanmari 

Wat een goeie vraag die je stelt! 

Zelf weet ik het antwoord hier niet op, dus zal ik het doorgeven aan de community managers.

Fijne dag!

Groetjes, Jen (de Kindertelefoon)

Dat klopt helemaal ik vind het ook niet juist dat oude topics ineens naar de top gaan alsof ze nieuw zijn, ja sommige dinges zijn heel intersant (kan je aan de aantal Reacties of Bekeken zien)  maar de meeste zijn echt niet meer fijn na 5 jaar en mogen toch wel sneller weg 

@Sanmari  en ​@Ander 

Dank voor het meedenken met het forum.  Op dit moment is het zo dat je altijd de topics met de laatste reacties bovenaan ziet staan, dus wat jullie voorstellen is momenteel niet mogelijk. We gaan wel uitzoeken wat de mogelijkheden hierin zijn. We weten niet wanneer we hier antwoord op hebben, maar we gaan hier zeker naar kijken.

Groet,

Carolien

Wat maakt het uit? Je kan toch alsnog de vraag beantwoorden als die gene nog actief is. Gewoon er op klikken en kijken welk jaar het is gemaakt 

Groetjes Lupus

@Lupus meestal zijn degene niet meer actief

En veel oude topics zijn net zo  #@§*+%@ als nieuwe, dus troep. Je kan beter de echt interessante, informerende, belangrijke houden en vastpinnen en de rest met de rest van de type is mijn piemel groot genoeg, meiden rate mij, ik ben verkracht door mijn moeder en tante tegelijk, en ik ben 13 en wil seks is dat normaal, floep de prullebak in toch? Zeker na 5 jaar

Nog wat: kinderen gaan niet altijd via de KT naar een onderwerp zoeken maar typen iets in hun browser in. Blijkbaar staan KT topics daar opgelijst, en dus met 1 klik komen ze in de KT (of een andere site) terecht:  

Voorbeeld: zoek in googleChrome naar -- relatie met stiefzus -- en als eerste krijg je een link naar de KT met een topic van 2018 (6 jaar oud dus) met antwoorden van 5 jaar oud, van accounts die al lang niet meer bestaan. TKan zijn dat het een goed onderwerp is, maar wie beslist dat?    

Oude topics omhoog halen is idd irritant. Ze zullen er vast via Google komen en soms gaan mensen specifiek op zoek naar topics over bepaalde onderwerpen om op te reageren.  Je kunt ze er op wijzen dat ze in een oud topic aan het posten zijn maar verder is er niet heel veel aan te doen.

​Je kan beter de echt interessante, informerende, belangrijke houden en vastpinnen en de rest met de rest van de type is mijn piemel groot genoeg, meiden rate mij, ik ben verkracht door mijn moeder en tante tegelijk, en ik ben 13 en wil seks is dat normaal, floep de prullebak in toch? Zeker na 5 jaar

Maar dan moet KT dus gaan bepalen wat interessante, belangrijke topics zijn. Lijkt me geen goed idee. Ik vind het juist goed dat KT zich niet bemoeit met de inhoud, behalve als het topic tegen de regels is natuurlijk. En de topics die jij noemt zijn niet tegen de regels (en ja, ik vind die topics ook onzinnig maar het is niet anders).

Dus ja, zie je iets wat je niet leuk vindt, negeer het en scroll door. Rapporteren kan ook altijd.

bij vragenlijsten reageer ik ook al is het 5 jaar geleden bij dingen waar mensen echt hulp bij nodig hebben op dat moment en het is 2 jaar oud reageer ik er niet meer op

Reageer