Skip to main content

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan door middel van mijn emailadres (wachtwoord vergeten) niet in mijn account komen. Wat nu?

Hi @Bassie_jongen

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Hanne van De Kindertelefoon


Top!

 


Hallo @Bassie_jongen 

Wat vreemd dat je via ‘wachtwoord vergeten’ niet weer in je account kan komen, dat hoort normaal wel op die manier te werken.

Goed dat je deze vraag hier stelt, om erachter te komen wat je nu kan doen. Je kan denk ik  het beste even mailen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl en uitleggen waar je tegen aanloopt. Dan kan een ICT medewerker mogelijk wat betekenen voor je.  Daarbij moet ik wel even noemen dat je dan niet meer volledig anoniem bij ons bent. Het is daarnaast natuurlijk ook altijd mogelijk om een nieuw account aan te maken, maar dan ben je mogelijk je opgeslagen samenvatting wel kwijt.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen helpen, anders hoor ik het wel.

Groet,
Rob van De Kindertelefoon 


Reageer