Vraag

Vraagje aan KT: Bij verwijderde accounts iedereen topic-opener?

  • 3 January 2022
  • 8 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen van de Kindertelefoon.

Ik heb een vraagje aan jullie. Als een topic is aangemaakt door iemand waarvan zijn account later is verwijderd en er ook anderen hebben gereageerd waarvan hun account inmiddels is verwijderd, dan staat er opeens bij iedereen met een verwijderd account die reageerden op een topic '’topic-opener'’ naast hun naam.

Dit maakt alles heel onoverzichtelijk. Zouden jullie dit kunnen aanpassen?

Groetjes,

De Random Denker


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Zodat jullie het zie tag ik ze even @Mariska H @Marieke @Marieke M @

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @DeRandomDenker ,

Goed opgemerkt! 

We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon)

@Renske H,

Zouden jullie dan ook in dit topic willen reageren wegens twee redenen:

  • Punt 1. Ik ben de inloggegevens van mijn emai kwijt en ik weet niet hoe ik een andere e-mail kan invoeren in het systeem van de Kindertelefoon.
  • Punt 2. Dan kunnen anderen het ook zien.
Reputatie 3
Badge +1

Beste Random Denker,
 

Bedankt voor je feedback op het forumsysteem. Ik kan je niet direct antwoord geven of dat ook kan worden aangepast, dat zal eerst moeten worden uitgezocht. Ik zal mijn collega's daarmee aan het werk zetten.

En uit je tweede bericht begrijp ik dat je dus je email van dit forumaccount wilt wijzigen? Je zou daarvoor forum@kindertelefoon.nl het beste even kunnen mailen, zodat andere gebruikers dat ook niet kunnen zien. Als je in de mail aan forum@kindertelefoon.nl een linkje naar dit forum-topic meestuurt, moet dat vast goedkomen. 

Heb ik daarmee je vragen voor nu voldoende kunnen beantwoorden? 

Groetjes,
Rob (De Kindertelefoon) 

Ja. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Als dit nog zin heeft: Waarschijnlijk komt het doordat ‘Topic-Opener’ wordt gezet naast dezelfde naam in de reacties als degene die het topic heeft geplaatst.

Omdat als een topic van een verwijderd account komt, dan staat er ‘Anonymous’. En dat word via de naam iedereen die ‘Anonymous’ heet, gekoppeld aan dezelfde persoon. En daardoor staat dan waarschijnlijk naast alle ‘Anonymousjes’ ‘Topic-Opener’.

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen.

Groet,

Wereld

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wereld ,

 

zoals je het uitlegt klopt het inderdaad! Beetje suf van het systeem, dat zouden wij ook graag anders zien maar helaas.

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon

O

Het is eigenlijk heel erg grappig 

Reageer