Vraag

vraag voor kindertelefoon

  • 9 April 2021
  • 8 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy,

Ik had een tijdje geleden een account aangemaakt waarin ik vertelde over mijn weggelopen kat Floor. Ik weet alleen de gebruikersnaam van dit account niet meer. Het wachtwoord weet ik wel. Kunnen jullie dit nog ergens terugvinden? Of moet ik zelf nog wat proberen?

 


8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai Sophie-13, ik heb even gekeken of ik dat topic kon vinden maar dat kan ik dus niet. Had je toen een andere gebruikersnaam dan? We hebben het ook genoteerd voor onze community manager, die hier misschien nog iets slims op weet.

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Bedankt!

 

Reputatie 6
Badge +3

@Sophie-13

Ook ik kan het topic niet vinden. Weet je het e-mailadres nog waarmee je het account hebt aangemaakt? Zo ja, dan kan je dit mailen naar forum@kindertelefoon.nl en zoeken wij het verder voor je uit.

Groetjes,

Carolien

Dat wordt denk ik lastig want ik had denk ik het zelfde emailadres gebruikt als bij deze.

 

Heey,

Als je hetzelfde emailadres gebruikt als voor je huidige account, kun je mogelijk je mail teruglezen en daarin je gebruikersnaam vinden?

Wil je graag je topic terugvinden over je weggelopen kat Floor of je andere account weer gebruiken? Want nu je dit account heb, zou je anders hier verder mee kunnen.

Groetjes,
Simply Me

Ik wil vooral die topic terugvinden.

Helaas kan ik in mijn mail  niks terugvinden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat jammer dat jij geen toegang meerhebt tot dit topic.

We hebben voor je gezocht, we kunnen op steekwoorden zoeken, zoals kat Floor of poes Floor. Helaas geeft deze zoekopdracht geen resultaten. Het spijt mij, maar wij kunnen je hier ook niet verder bij helpen.

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Bedankt voor de moeite!

Ik maak wel een nieuwe topic aan.

Reageer