Skip to main content
Vraag

vraag voor de kindertelefoon

  • 26 June 2024
  • 11 reacties
  • 103 Bekeken

Haihai, Ik vroeg me af of het mogelijk is om vanuit thuis te werken. Ik zou namelijk graag vrijwilliger willen worden maar ik woon niet in de buurt van jullie vestingen. Ik wilde dit hier zetten omdat er vast wel anderen zijn die dit ook hebben. Ik heb dit ook wel eens in de chat gestuurd maar toen zei iemand dat ik misschien bij de jongerenraad kan wat dus ook geen mogelijkheid is omdat je dan een paar keer per jaar naar de vesting(en) toe moet. Ik hoop dat jullie hierop antwoord geven. Groetjes van mij

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @JackieH ,

 

 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

 

 

Groet,

 

Yasmin de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

@JackieH 

Wat leuk om te horen dat je vrijwilliger wilt worden bij De Kindertelefoon. Alle informatie over het vrijwilligerswerk bij De Kindertelefoon kan ik je verwijzen naar onze website: Vrijwilliger worden | informatie (kindertelefoon.nl en Jongerenchatvrijwilliger worden | informatie (kindertelefoon.nl. Helaas moet ik je wel vertellen dat het niet mogelijk is om vanuit huis te werken. Alle trainingen en diensten vinden namelijk plaats op de locaties. 

 

Ik hoop dat ik je vraag hiermee beantwoord heb.

Groet,

Carolien

Hoi @Carolien_ ,

Op welke locaties is er een jongerenchat?

(Tekst aangepast door Kindertelefoon.)

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @Jesse08

We hebben twee locaties van waaruit de jongerenchat gedraaid wordt. Dat zijn Groningen en Tilburg. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

Hoi @Marieke ,

Dit hoeft niet geplaatst te worden , die locaties zijn bij mij niet in de buurt, zijn er nog plannen dat er in (plaatsnaam verwijderd) ook een jongerenchat komt?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

 

zoals je ziet heb ik je vraag toch even geplaatst, met de plaatsnaam verwijderd vanwege je eigen anonimiteit, omdat ook anderen misschien met dezelfde vraag zitten.

Helaas, op dit moment zijn er geen plannen om de jongerenchat uit te breiden naar andere plaatsen. 

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Weet je @Jesse08  tegen de tijd dat wij oud genoeg zijn om evt bij de Kindertelefoon te werken dan beam je gewoon virtueel naar je projectie-werkplek in 3D 😎dan kun je eig overal werken en worden we digital-live on the spot- collega van o.a. mw. @Marieke  😎☺️😉

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Wauw @Tover01 ,

 

dat klinkt goed,  daardoor wordt het vast veel gemakkelijker om nieuwe collega’s te vinden en te houden! En geweldig om jullie straks als collega’s erbij te hebben 😀

groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +14

Haha Dankuwel @Marieke  het zou mij echt geweldig lijken om er te werken! Ik houd mijn profiel ook in die richting als het zover is! 😍 Ik zou zeker uw collega willen worden en van alle anderen! xD 

Liefs, Tover xxx

Hey! Weet je @Jesse08  tegen de tijd dat wij oud genoeg zijn om evt bij de Kindertelefoon te werken dan beam je gewoon virtueel naar je projectie-werkplek in 3D 😎dan kun je eig overal werken en worden we digital-live on the spot- collega van o.a. mw. @Marieke  😎☺️😉

Liefs, Tover xxx

Haha, nou het ging over de jongerenchat, dat duurt voor mij nog maar een paar maandjes voordat dat zou mogen😉 Maar leuk idee, weet wie, ooit😎

Maar jongerenchat gaat mij niet lukken, tenzij er binnen een paar maanden een supersnelle trein komt😉 

😬

Dankuwel trouwens @Marieke , lief compliment!😊

Zou @Tover01 ook wel als collega willen :) 

Reageer