Hallo KT.
Ik heb gisteren op mijn acc gekeken en toen stond ik op anonymous, dit was wel even schrikken en ik heb dan ook gelijk geprobeerd om een reactie ergens te plaatsen (wel met inhoud) dat lukte, maar toch is het best wel vervelend. Dus wat is er precies aan de hand?
Ook ontving ik gister opeens een random mail dat mijn gebruikersnaam was veranderd omdat hij op mijn echte naam zou lijken? Mijn vraag is of ik die gewoon terug kan veranderen? Naar @OnlyMe. Want die lijkt echt totaal niet op mijn echte naam.
Ook kreeg ik een mail over een topic dat ik geprobeerd heb om te plaatsen dat het forumregel 5 van chatten en bloggen zou overtreden.
Allereerst het was geen chat en geen gezellig onderwerp, dus dat kan het niet zijn.
En volgens jullie is een blog het dagelijks of wekelijks updaten van hoe het met je gaat. Ik heb inderdaad dingen gezegd als: “Zoals sommige van jullie wel weten…. Even mijn hachje ergens kwijt kunnen…..Even mijn verhaal kwijt, want dit en dit is gebeurd.”
Misschien zouden jullie dit kunnen opvatten als chatten en of bloggen, maar ik heb dit alleen gedaan omdat ik dacht dat het mocht. Omdat er meerdere topics zijn met titels als:
Even mijn verhaal kwijt.
Mijn verhaal.
Wat er is gebeurd Mijn verhaal.
En noem maar op. Is dat dan niet ook precies hetzelfde?
En het klopt dat er inderdaad niet een concrete vraag aan vast zat, maar ik heb er eventueel genoeg, en ik wilde de forumleden niet nog meer belasten. Het is vooral heel belangrijk voor mij dat dat topic gepost word, of in elk geval de inhoud, en dan zal ik het iets anders brengen als dat beter is. Dus ik zou heel graag de tekst terug willen hebben als dat kan.
Er stond niks bij van een 2e waarschuwing, maar ik ben heel bang hiervoor en ik vind het echt niet tof wat er is gebeurd.
-OnlyMe