Vraag

vraag voor de kindertelefoon

  • 4 December 2022
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi kindertelefoon.

Deze week is mijn account verwijderd zonder toestemming of een mail dat ik iets overtreden heb. Dat lijkt mij ook niet mogelijk want ik ben altijd aardig geweest tegen de mensen hier. Ook was het niet mogelijk tot vandaag om een account aan te maken ( cannot tour registratie, please contact the monitor. ) mijn vraag is waarom is het verwijderd en waarom heb ik geen mail ontvangen. 

Mijn oude account was ikwiljehelpen 

Alvast bedankt voor de reactie 


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Nog 1 ding wat ik was vergeten te zeggen is. Als ik kijk van mijn laatste reacties zijn op mijn oude account zie ik wel gewoon mijn account staan maar als ik inlog op dat account zegt hij account is verwijderd of geband 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Ikwiljehelpenn,

Vervelend om te horen! Het is inderdaad niet de bedoeling dat je account zomaar verwijderd of geblokkeerd wordt zonder dat je daar bericht van krijgt. Excuses daarvoor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet. Ik heb je vraag doorgestuurd naar de community manager, hij zal er nog even naar kijken! 

 

Groetjes, Meike

De Kindertelefoon. 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Ikwiljehelpenn 

Een paar dagen geleden (donderdag 1 december om 17.27) heb je het onderstaande bericht via e-mail gekregen:

‘Je reactie “...” in topic “...” is in strijd met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. Je bent al meerdere keren gewaarschuwd, wij hebben je account geblokkeerd. Je kan vanaf nu niet meer inloggen op het forum van de Kindertelefoon.’

Vandaar dat je account eerder is geblokkeerd. Lees onze forumregels goed door zodat je account niet nog een keer geblokkeerd zal worden.

Groet Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Ik heb nooit een waarschuwing over dr mail gehad. Maar wel van favorieten daar kreeg ik wel mails over 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ikwiljehelpenn ,

Wat vervelend dat je onze berichten hierover niet ontvangt. Op het forum kunnen wij als moderators je niet verder hierbij helpen. Je kunt, voor zover ik het zie, twee dingen doen:

  1. Je houdt dit account en je gaat verder op het forum onder deze gebruikersnaam.
  2. Je wilt graag je oude account terug.  Je oude account is geblokkeerd.

    Ben je het niet eens met deze blokkade? Dan kun je bezwaar maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl . Je moet daarvoor wel uit de anonimiteit treden. Bij het landelijk bureau kunnen ze uitzoeken waarom het account is geblokkeerd. Daar kunnen de medewerkers van De Kindertelefoon eventueel besluiten om je oude account weer te activeren, als ze jouw klacht gegrond vinden.

 

Omdat wij hier op het forum niet verder op dit onderwerp in kunnen gaan, wordt dit topic nu door ons gesloten.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)