Vraag

vraag over #verwijder de check en #terug naar de oude check

  • 27 September 2023
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Kijk, ik snap wat ze bedoelen met #verwijder de check, maar wat was de oude check dan? Ik ben sinds vandaag op het forum namelijk :) als het lastig uit te leggen is, alsjeblieft neem de tijd want ik ben heel erg benieuwd.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anoniemxv !

We hebben een protest tegen de check van de Kindertelefoon, eerst was het een random check, dus dan werd er af en toe een bericht van je gecheckt, maar nu is dat de hele tijd, waardoor er heel laat pas reacties gelezen worden en dus ook gereageerd kan worden. Hierdoor is ook het forum inactief en het heeft al een paar keer heel lang stil gelegen terwijl er al lang gecheckt had moeten zijn.

Kortom we zijn het er niet mee eens en voeren dus een stil protest zodat er geen mensen geband worden van het forum. (Als je de regels over treed voor de 3e keer)

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel!

Welkom op het forum trouwens! Ik hoop dat het helpt en een beetje leuk is!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Oke, thanks!

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er een iets andere variant op gemaakt 😉 het gaat trouwens wel beter vind ik. 

Groetjes Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

@Tartan13  ik ook ! en, vind ik ook  XD

Liefs Tover xxx

Zoals @OnlyMe zegt. Het is een vreedzame manier van protesten.

#VerwijderDeCheck.

Reputatie 7
Badge +9

nu gaat alles eerst door de check. je maakt een topic en die komt vaak een uur later aan ofzo. eerst werden ze af en toe gecheckt. toen kon het zijn dat een topic in de check gaat maar dat is heel veel minder snel.

als je wil dat je reactie of topic bijna gelijk online komt moet je dat rond 22.00 doen 02.00 kan ook. er zijn een paar moderators die vet laat nog bezig zijn 

Reputatie 7
Badge +7

Oke

Reputatie 7
Badge +17

het gaat trouwens wel beter vind ik.

Soms gaat het best goed idd. Maar ja, vandaag ook alweer 11 uur geen posts overdag. Er zal vast een reden voor zijn maar eigenlijk vind ik dat voor zo’n groot forum als dit niet kunnen.

 

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

 

Klopt hoor, dit kan niet en dit is ook niet de bedoeling. Foutje in de organisatie….

Onze excuses!

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer