Vraag

vraag over de kindertelefoon

  • 10 November 2023
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi ,  ik was in gesprek met een medewerker van de kindertelefoon.  Maar daarna zei ze sorry maar ik moet gaan midden in het gesprek.  En toen zei ze het ligt niet aan jou maar aan mij en mijn verplichtingen.  

Dus mijn vraag is wat zijn de verplichtingen van de kindertelefoon?

 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Anoniempje xx,

 

De verplichtingen van De Kindertelefoon zijn het te woord staan van kinderen en jongeren tussen 8 en 18 jaar. Daar hoort jouw gesprek dus ook bij. Er zijn geen verplichtingen vanuit een vrijwilliger die hier normaal gesproken een uitzondering op maken, met noodgevallen als brand, een vrijwilliger die niet lekker wordt etc.  even buiten beschouwing latend. 

Kortom je vraag is heel terecht. We weten niet wat er is gebeurd tijdens het gesprek waardoor dit zo is gelopen, maar we kunnen je verzekeren dat dit normaal gesproken niet de bedoeling is. Bedankt voor het signaal, we pakken het op en hopen dat je toch nog een keertje terug wil bellen  om een volledig gesprek te voeren.

 

Groetjes,

De Kindertelefoon

 

P.S. mocht je een klacht willen indienen, dan staat op deze pagina van de website van De Kindertelefoon uitgelegd hoe dit moet

Reputatie 5
Badge +1

Hoi , nee ik geen klacht in dienen vond het aleen een beetje raar dus daarom vroeg ik het . 

 

Ps het was via de chat . 

 

Reputatie 7
Badge +9

Jij hebt geluk dat die nog zei dat ze moets gaan. Ik heb een keer gehad dat diegene gewoon weg was. Ik voelde me daarna nog erger dan ervoor en vind dus jammer dat dat zo is gebeurt.

Ik snap dat je geen nieuwe gesprekken meer start om 21.00 maar ik vind dat je dan nog wel mag afronden of zoals diegene waar @Anoniempje xx het over heeft gewoon zeggen dat het tijd is om aftesluiten.

Reputatie 5
Badge +1

Hi jammer dat jou dat is overkomen , bij mij was het eig net pas 18: 27 toen ze afsloot dus vond het heel raar , wel jammer .dat het zo is gegaan ik vond ons gesprek ook eig een beetje raar of ze me al weg wilde hebben , maar dat kan ook aan mij liggen .  Ja ze zei nog van sorry dat ik dit moet doen en vind het ook  heel naar om te zeggen maar ik moet gaan , het is verplicht met een uitroep teken zei ze en ze zei dat ze wilde dat ik terug kwam met een 😘

 Jammer dat er geen duidelijke reden is waarom ze weg moest.  

Reageer