Vraag

vraag aan moderators over verwijderen topic

  • 6 December 2021
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe kan ik een forum verwijderen. Ik heb er nsmenlijk een geplaatst die ik grasg weg wil hebben.

Groetjes annoniempje2008


3 reacties

Heyy

 

Ik ben geen moderator van het forum, maar kan je vraag wel beantwoorden!

In de forumregels wordt uitleg gegeven over het verwijderen van topics.

 

Zelf kan je je topics niet verwijderen en in principe worden topics ook niet verwijderd, maar je kan een verzoek indienen bij de kindertelefoon om een of meer topics te laten verwijderen als dat voor jou belangrijk is. Een verzoek kan je indienen door hun een mail te sturen. Meer info staat hieronder:

 

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge

Ok bedabkt voor jou reactie het is niet supet belangerijk voor mij ofzo dus dan hoed ik geen verzoek in te dienen.

Nogmaals bedankt

Reputatie 7
Badge +6

@Annoniempje2008

Hoi,

Je vraagt aan ons hoe je iets, dat je op het forum geplaatst wordt, weer zou kunnen verwijderen. Zoals gebruiker @NaamNietBekend  al goed uitlegt, worden topics meestal niet verwijderd, op grond van forumregel 17:

In forumregel 17 staat: 

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

We hopen dat dit zo duidelijk is voor jou.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer