Vraag

vraag aan kindertelefoon

  • 24 March 2021
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi kindertelefoon medewerker, ik heb een vraagje.

Ik vind het echt heel moeilijk om me open te stellen en zou dat graag doen op het forum. Ik wil dan mijn verhaal kwijt en advies krijgen van andere kinderen van mijn leeftijd, maar ik vind het moeilijk dat mijn verhaal daarna nog op het forum blijft staan. (het is een persoonlijk verhaal en ik weet van de ‘’hoofdpersoon'’ dat ze vroeger wel eens op het forum zat. Daarom wil ik vragen of het mogelijk is mijn topic aan te verwijderen of alle (toch wel belangrijke) details over dat persoon te verwijderen zodat mijn omgeving er niet achter komt, is dit mogelijk?

groetjes

 


3 reacties

Hallo slaapslaap :)

Je kunt je topic laten verwijderen als die in strijd is met je anonimiteit, als die de regels breekt, en je kunt een email sturen naar De Kindertelefoon als je wilt dat je topic wordt verwijderd. Als je dat wilt, dan kijkt een medewerker/moderator van De Kindertelefoon naar het verzoek, en als ze akkoord gaan, dan wordt je topic verwijderd.

-TheMightySlayer <3

Hey slaapslaap!

Elke dag tussen18-20uur kun je via de Kindertelefoon chat met mensen tussen de 16 en de 21 jaar oud praten, deze komen hopelijk al iets dichter bij jouw leeftijd. Hopelijk vind je een manier om er over te praten!

Fijne dag nog!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi slaapslaap,

Een goede vraag, die je stelt.

In forumregel 17 staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Ik hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord heb. 

Groet, Loes 

Reageer