Vraag

Vraag aan de KT over regel 6.6 PRIVACYSTATEMENT.

  • 11 January 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste medewerk(s)ter van de Kindertelefoon,

 

Ik heb een vraagje over regel 6.6 in het PRIVACYSTATEMENT van het forum van de Kindertelefoon.

In regel 6.6 staat: '’Je mag de Kindertelefoon vragen om: Een of meer van jouw topics te verwijderen.

Jullie zeggen bij mensen die verzoeken een of meerdere topics te verwijderen op dit forum dat dat niet kan omdat ze behulpzaam zijn voor anderen.

Ik ken iemand anders die verzocht had al zijn topics te verwijderen omdat hij altijd afsloot met: Groetjes, (gebruikersnaam), terwijl was uitgelekt dat dat account van hem was. Maar de Kindertelefoon reageerde dat de topics niet verwijderd konden worden. (Dat is nu na meer dan 20 dagen pas afgehandeld)

Dus mijn vraag is:

Is het mogelijk om de Kindertelefoon al jouw topics te laten verwijderen? (niet dat ik dat wil met mijn topics:joy: )

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

 

Groetjes,

Wereld


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

@Wereld  Goede vraag die je stelt! Wanneer je wilt dat topics en/of reacties verwijderd worden, dan kan je een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl met daarin de uitleg waarom je deze verwijderd wilt hebben. Hier wordt dan altijd heel zorgvuldig naar gekeken en wanneer blijkt dat er goede redenen zijn om een topic en/of reactie te verwijderen, dan wordt deze ook verwijderd. Je kunt hier ook meer over lezen bij onze forumregels, forumregel 17. 

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben. Maar mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan weten.

 

Groetjes,

Carolien

Reageer