Skip to main content
Vraag

Voorlopig afscheid

Toon eerste bericht

37 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 210 reacties
  • 25 februari 2025

jammer dat je gaat ​@Tartan15, je hebt me vaak geholpen en was me altijd voor om op de nog een beetje normale topics te antwoorden! :) ga je missen! 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 210 reacties
  • 25 februari 2025

ik had misschien even alle reacties moeten lezen ​@Tartan15  lol, maar je blijft! jippie!!!!! op een nog fijne tijd hier!

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 25 februari 2025

Fijn dat je blijft ​@Tartan15! En het maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens foutjes, dus je hoeft van mij ook helemaal geen excuses maken. 😉

Groetjes Lupus 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 26 februari 2025

Dank jullie wel hoor! ♥️♥️ 😘

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 530 reacties
  • 26 februari 2025

Woww wat is dit  allemaal, ben een tijdje niet op het forum geweest en nu lees ik dit.. ik schrok eigelijk best wel toen ik dit zag maar super fijn dat je blijft lieve ​@Tartan15 , en excuses zijn niet nodig ;) 

Liefs 

Silence 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 28 februari 2025

Heyy lieve lieve ​@Tartan15,

Ben even een tijdje niet hier geweest en schrik best wel van je topic.. Je gevoelens zijn hartstikke logisch dus schaam je daar niet voor! Ben heel blij dat er nu gelukkig een oplossing is en super dat je blijft! Het zou een enorm gemis zijn als je weg gaat en je bent echt heel waardevol hier! Ik hoop dat alles goed gaat nu en dikke knuffel van mij!😘🤗

Veel liefs, ItsJustMe <3

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 706 reacties
  • 28 februari 2025

Lieve ​@Tartan15 

Ik snap de beredenering achter je keuze. En toch kan ik het niet helpen dat ik het een beetje zielig vind klinken, een topic posten over weg gaan en 3 dagen later zeggen dat je blijft.

Ik denk dat je even de feiten moet neerleggen dat als je op dit forum komt, en mee gaat doen met deze familie, dat dat gewoon ontzettend veel energie en tijd kost.

En omdat het forum inderdaad veranderd is, is er misschien meer rede toe om voor jezelf te kiezen.

Even uit de fantasie waar je iedereen kent terwijl je op straat langs ze loopt zonder te kijken.

Niet om gemeen te zijn, of bot te klinken. Ik ben gewoon eerlijk. Soms mag je voor jezelf kiezen.

Dat heb ik bovendien ook gedaan, en zie wat een verschil! Ik ben nu 15 en heb een kat, ik ga weer sporten, ik help de buurvrouw met haar dieren,ik heb gefigureerd in een jeugdserie en auditie gedaan voor een film & ik woon in een heel fijn pleeggezin.

Ik ben hartstikke gelukkig.

Dit soort keuzes maken betekent niet dat je nooit neer terug komt of nooit even hallo mag zeggen.

-OnlyMe

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4213 reacties
  • 28 februari 2025

@OnlyMe Ten eerste, heel fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je gelukkig bent!

Op zich heb je wel goede punten. Ik vind je ook niet gemeen of zo. Ik kan niet zeggen dat ik ​@Tartan15 zielig vind klinken maar misschien is het een goede tip voor hem om, als zoiets nog een keer gebeurd, even af te wachten. Maar goed, ik kan me zijn gevoelens ook wel voorstellen.

Ik ben het met je eens dat het forum soms een beetje een ‘fantasie wereld’ kan zijn. Het lijkt soms alsof we elkaar heel goed kennen, en van sommige forummers weten we meer dan van de ander, maar in werkelijkheid is dat natuurlijk niet echt zo. Ik bedoel, we weten van elkaar niet eens hoe we echt heten of hoe we eruit zien. Dat betekent niet dat het contact niet echt is maar het is wel goed om dit niet te vergeten. Dus goed dat je dit punt maakt.

Hoeveel tijd en energie iemand in het forum stopt moet iedereen voor zichzelf bepalen. Daarom vind ik ook dat niemand sorry hoeft te zeggen als hij/zij even niet aanwezig is of helemaal met het forum wil stoppen.

Posten op het forum moet wel leuk blijven. Als het frustrerend wordt is het niet zinvol om er mee door te gaan.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2512 reacties
  • 28 februari 2025

Ik neem het voor ​@Tartan15  op . Volgens mij heeft hij het uitgelegd, excuses aangeboden en gezegd dat hij zelf in ziet dat het een gevoel was en dat hij het deed als reactie op meer dan alleen deze situatie.  Hij hoefde dat niet te doen maar deed het toch. 

Ik ga ervan uit dat hij dat oprecht meent en ik kan het me goed voorstellen. Ik ben dan ook vooral erg blij dat hij blijft. En ik wil niet oordelen over iemands gevoelens.  Liefs Tover xxx

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 706 reacties
  • 28 februari 2025

@tim16 Ik kan niet anders dan het met je eens zijn, dank voor de aanvullende uitleg. Zielig was misschien niet de juiste verwoording. Ik bedoelde apart, ik ben dame met een sterke mening en daarin vond ik het apart dat dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan.

@Tover01 Het punt dat ik probeer te maken is dat ​@Tartan15 Juist níét verplicht is om zich daarin te verontschuldigen. Ik wil ook nog een keer duidelijk maken dat dit geen aanval was op hem, ik vind hem nog steeds een hardstikke lieve jongen. En ik weet zeker dat hij het prima voor zichzelf kan opnemen ;D

En we hebben inmiddels allemaal wel ervaring met hoe er in de KT “misverstanden” zijn. Het is ontzettend vervelend en elke keer als het gebeurd neemt dat weer een stukje vertrouwen weg. En ik geloof dat bij Tartan en veel anderen aardig wat stukjes zijn afgebrokkeld.

En dat is ontzettend zonde.

-OnlyMe

Lampje
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 1 maart 2025

Helemaal mee eens ​@OnlyMe!

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 22 maart 2025

Hoi ​@OnlyMe  oei late reactie van mij,  je hebt gelijk hoor, ik begrijp je punt.  No offence.  Het forum is gelukkig voor mij geen alternatieve wereld :) maar dat je dat soms zo kunt ervaren klopt wel. Het voelt dan of je een stukje van je eigen kring  in de steek laat terwijl dat niet zo is natuurlijk.  De reden van dit topic (dat van mij niet had gehoeven achteraf) was een foutieve  2e waarschuwing,  waar ik van schrok , terwijl ik nog niet eens een eerste had gehad.  Ik reageerde daar achteraf te emotioneel op, had beter even de reactie op mijn mail naar de KT kunnen afwachten. Maar het kwam binnen, en gezien de tekst waar het om ging was dat ergens ook logisch. Maar goed, ik kreeg netjes uitleg, de fout is hersteld, en ik leer er ook weer van. Immers, zelf maak ik ook fouten en foutjes genoeg. Afgelopen 2 dagen was ik bv mijn foon kwijt doordat ik weer eens na 22 uur op dat ding lag te koekeloeren, tsja lekker puh dan 😊.  Dat voelt dan dus wel terecht zeg maar haha. Maar hoe dan ook.  Ik ben iemand die zijn gevoelens makkelijk uit en deelt, en in dit geval was dat niet slim en te snel.  Volgende keer tot 100 tellen ;) misschien komt het ook omdat ik eerder en wel eens vaker onterecht of te zwaar ben aangepakt ( vaak ook wél terecht trouwens hoor!) en dan ga ik daardoor eerder in de emotie. Ik let daar dus vanaf nu ook op. Wat mij betreft is hier nu een berg zand overheen gedropt ! 😉

Groetjes liefs Tartan X

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen