Skip to main content
Vraag

Voorlopig afscheid

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20

Lieve, ontzettend lieve jullie.

Ik merk dat ik de laatste tijd wat minder motivatie heb voor het forum. Na de perikelen van een tijd geleden nam dat sterk af bij mij. Ik merk ook dat ik niet meer weet wat ik nu wel en niet mag zeggen als reactie op sommige topics, waarvan ik de inhoud veel verder vind gaan dan mijn eigen tekst. En toch krijg je dan een tik over de vingers. Temidden van allerlei topics en teksten waar veel mensen op afknappen, komt een kritische reactie niet door het filter.. Onbegrijpelijk,  maar ik heb geen zin meer in die worsteling die dit met zich mee brengt. Nadat een paar lieve goede mensen weg moesten heb ik gewoon het gevoel dat ik niet meer zo thuis kan zijn hier. En dat ligt echt niet aan jullie hoor. Lieve allemaal ♥️ ik zet even een streep en ik zal kijken of ik na een tijdje nog weer kom, dat op kan brengen. Het kost me nu te veel negatieve energie en ik vind het allemaal wat scheef gaan hier.  Ik hoop dat ik niemand teleur stel, en ik bied mijn excuses aan aan iedereen die hier van schrikt. Ik bedoelde alles altijd goed en niks was vals gemeend. Ook niet naar sommige wat harde topics en hun schrijver. Ik wens iedereen het allerbeste en mijn liefde gaat met jullie mee! ♥️♥️ Wie weet tot ooit en een speciaal woord voor ​@tim16  je bent een wereld kerel. En ook ​@Tover01  , ​@Boterbloempjee , ​@Cantaloupe  en iedereen met wie ik een band heb. Alle liefs en goeds!  En spijt dat ik dit moet doen. 

Knuffels en kus , Tartan XxX 

37 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 23 februari 2025

Heel jammer dat je (tijdelijk) weg gaat ​@Tartan15 ! Ik hoop echt dat je terug komt, ik ga je missen hoor!

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 23 februari 2025

@Tartan15 he, wat is dat naar dat je weggaat.  Ik begrijp waarom je het hier niet leuk meer vindt als je je steeds moet afvragen of je iets wel of niet mag posten.

Ik vind dat jouw bijdragen hier wel degelijk een groot verschil maken. Je bent slim, aardig, genuanceerd, geduldig.  Jouw reacties zijn soms scherp maar nooit venijnig.  Kom gauw terug, het forum heeft mensen zoals jij nodig.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 23 februari 2025

Omg wat gebeurt er nu? Ik schrok hier echt van! En het maakt me boos,  ik begrijp dus dat jij dingen niet mag plaatsen? Ik heb van jou nog NOOIT (@ moderatoren!) een verkeerde zin of ontoelaatbare tekst gezien en jij krijgt een "tik over de vingers"?? Nou dan zijn er wel heel wat meer mensen met veel "apartere" teksten die dat zouden mogen krijgen. Wat is dit nou weer? Houd dit ooit eens op? ​@Tartan15  ik hoop dat je je niet laat ontmoedigen? Je bent een van de liefste en vriendelijkste en beleefdste forum leden die ik ken ♥️ wij houden van jou ! 

Liefs Tover xxx 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 23 februari 2025

Wat jammer man en wat een gemis voor het forum. Maar jij moet doen wat goed voelt en als het forum negatieve gevoelens geeft is dit misschien wel de beste oplossing. Je tijd besteden aan iets waar je niet gelukkig van wordt is niet zinvol of gezond.

Je reacties zijn altijd heel sterk, nuttig en meelevend. Iets kwaads of vals heb ik nog nooit van je gelezen.

Ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen. Toch hoop ik voor het forum dat je ooit nog eens terugkomt.

Ik wens je heel veel geluk en alle goeds en liefde. Dat heb je wel verdiend.

Een heel grote virtual hug en heel veel liefs van mij (en van m’n vriend. Hij zit niet op het forum maar laat ‘m wel eens dingen lezen)

En heel erg bedankt voor het compliment. Je bent een topper! ❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 23 februari 2025

Lieve ​@Tartan15 ,

ik schrik hier van😥😖 Maar ja snap het wel hoor en logisch dat je het hier niet meer fijn vind😔❤️ Ik vind het super jammer dat je gaat en ga je heel erg missen!!😕❤️

Je bent zo ontzettend lief en besef even hoeveel mensen je hier geholpen hebt!!❤️ Ik hoop heel erg dat je over een tijdje weer terug komt of in ieder geval 1x in de zoveel tijd iets van je laat horen!! 💕  Je bent een lieverd!!😘🫂

Veel liefs en hele dikke knuffel, L❤️

​​​​​

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 23 februari 2025

Hoi lieve ​@Tartan15  ik weet niet wat er gebeurt is maar het klinkt niet eerlijk! Jij bent een kei lieve nette jongen en ik geloof nooit dat jij lelijk doet tegen anderen! Misschien kun je het uitleggen aan de Kindertelefoon of protesteren? Ik hoop dat jij blijft hoor! 

Groetjes Tjempie xxx 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Lieve  lieve ​@Tartan15 ,

Ik schrik hier ontzettend van en maakt me best wel boos dat dit gebeurt 😖😔ik weet niet wat ik moet zeggen 😔💔.... Ik ga je missen hier en zoals te zien is vele anderen hier, wat terecht is natuurlijk!!! 😘. Het is super erg wat er gebeurt is en vooral wat het teweeg brengt..😔😞 hoop dat je toch af en toe iets van je kunt en wilt laten horen 😘♥️. Hoop je weer te zien hier lieve ​@Tartan15 !!

Veel liefs en dikke knuffel 😘😘😘

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 90 reacties
  • 23 februari 2025

Hey lieve ​@Tartan15 💔😔

ik kreeg oprecht een brok in mijn keel toen ik dit las 😣 maar begrijpelijk dat je deze keuze maakt en je moet doen wat goed voelt natuurlijk ❤️ ik vind het echt rot dat je weg gaat en ga je zeker missen hier, hoop je nog eens terug te zien als het je lukt 😘

dikke knuffel lieve schat 😘🫂

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 23 februari 2025

we gaan je echt missen en je bent een van de grootste toppers (op dit moment) op het forum

ik vind het erg jammer je hebt veel mensen geholpen

doei lieve ​@Tartan15 hopelijk zien we je ooit nog

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 23 februari 2025

Hey, ik wil nog even aanvullen, dat ik hoop dat de moderatoren hier eens naar kijken en overwegen of dit wel de goede weg is zo. Het is toch voor mij en veel anderen niet te snappen dat zo'n lieve aardige jongen als ​@Tartan15  blijkbaar waarschuwingen (neem ik aan) krijgt en tegelijk allerlei nare, veroordelende topics wel mogen. Religieus of extreem politiek. Dat vind ik een kromme gang van zaken, en ik hoop dat dit recht gezet wordt, want dit is niet uit te leggen.  Ook al krijg ik hier een "tik over de vingers”voor, dat is dan maar zo. Ik vind dit iig niet kloppen. Ooit dacht ik serieus dat werken bij de KT mij echt wat zou lijken, dat spatte al uit elkaar met de ​@Tinkerbell - toestand zeg maar,  maar nu weer een lief forumlid gestraft wordt  daalt mijn plezier ook heel diep!  Sorry, maar ik moet dit echt gezegd hebben. Ik blijf, maar vooral voor de lieve mensen hier! 

Groeten van Tover

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 23 februari 2025

@Tover01 Ik hoop echt dat de waarschuwing voor Tartan een misverstand of vergissing was. Ik zit er ook wel een beetje mee want Tartan heeft nu blijkbaar het laatste zetje gekregen (hij was er sws al niet zo veel meer) terwijl in dat ene topic de TS gewoon door mag gaan met z’n gepreek. 

Maar goed, ik houd er over op. We gaan je allemaal missen ​@Tartan15 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 147 reacties
  • 23 februari 2025

Hii, ik ben er eigenlijk ook nooit meer na al dat gedoe. Zo onredelijk en kil en koud hoe daar toen op werd geacteerd door de managers. Niet te doen. En nu deze lieve jongen wegjagen. Het is echt carzy. Ik zal dit wel niet mogen zeggen maar who cares. Shame on you kt! Echt shame on you!

Doob

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi lieve ​@Tartan15  we gaan je echt ontzettend missen 

Ik denk dat jij ook de persoon was waardoor ik dacht ik mag hier echt alles vragen,dus bedankt♥️♥️🤗🤗 en ik hoop dat je snel weer terug komt

Laat je nog iets van je horen😘😘

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt

Xxx Sterre

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 24 februari 2025

Hey ​@tim16  dat hoop ik ook, ik ben er echt verdrietig van, doet me meer dan ik verwachtte 😥 ik hoop dat hij en de Kindertelefoon er uit komen en alles goed komt ( en wij dat mogen weten).  Liefs, Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 24 februari 2025

@Tartan15 ​@Tover01 Gelukkig was die waarschuwing dus echt een vergissing. Ik hoop echt dat Tartan zich toch weer een beetje vrijer voelt om toch te blijven posten.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 24 februari 2025

Oef, gelukkig inderdaad ​@tim16 !  Dat is een opluchting zeg! Ik hoop ook dat we je toch weer gaan zien lieve ​@Tartan15 !! Het was dus een vergissing gelukkig 🥰 ik ben blij! 

Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 24 februari 2025

@Tartan15 : jij en kt zijn weer vriendjes, blijf dus maar gewoon.  Te veel mensen zouden je missen.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 24 februari 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

hoop heel erg dat je toch blijft😘🫂💕

Liefs🤗

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi lieverds 

Jeetje zeg. Echt wat een lieve ontroerende reacties, dat had ik nooit verwacht 🫣🥰.  Het is zo geweldig lief van jullie en ik voel me nu ook wel wat schuldig dat ik dit deed. Maar het was een druppel, het kwam  binnen en ik volgde mijn gevoel. Niet wetende dat het een misverstand was, een vergissing. Ik schaam me een beetje voor mijn actie maar het was, omdat ik nog niet wist wat ik nu weet, wel mijn oprechte gevoel. Eerst bedank ik jullie nog eens voor jullie zo echt lieve reacties en jullie steun! Het raakt mij echt en maakt me nederig en blij ♥️ en excuses voor de toestand die ik heb veroorzaakt ☺️😘. En de Kindertelefoon dank voor de mail met uitleg en het bericht in de topic waar het om ging. Fouten maken we allemaal, kan gebeuren en zand erover, punt 😘. De grote winst is dat ik nu zie hoe we elkaar hier waarderen en helpen en ik had nooit verwacht dat ik zo werd gezien door jullie, nogmaals dat maakt me echt verlegen, heel erg bedankt allemaal! ♥️ En sorry voor dit  alles 🫣 en ohja, ik zal blijven 🤭 jullie zijn echt allemaal geweldig!

Veel Groetjes en alle liefs, Tartan XxX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 25 februari 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

super fijn dat je toch blijft!!!😘🫂

Dikke knuffel en veel liefs🫂 ❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Tartan15 ,

Wat fijn dat je blijft!!!! Ik ben super blij!! 😘♥️

Veel liefs en dikke knuffel 🤗😘😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 25 februari 2025

Hey lieve ​@Tartan15  geen excuses nodig, het is een heel begrijpelijk gevoel geweest en  gelukkig is het allemaal een misverstand. Heel fijn en top dat je blijft want we willen en kunnen jou niet missen! Ik ben ook heel blij nu! ♥️😘🫂

Liefs Tover xxx 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 25 februari 2025

Hey ​@Tartan15  Heel erg goed dat je toch blijft! En ik heb je wel vaker gezegd hoe ik denk over excuses maken 😉 Niet meer doen dus. Jij hoeft je ook zeker nergens voor te schamen!

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 25 februari 2025

Yes ​@Tartan15 is back 🥳

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 90 reacties
  • 25 februari 2025

Hey lieve ​@Tartan15 ,

super fijn dat je blijft!!❤️😘

Liefs en knuffel 🫂 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen