Lieve, ontzettend lieve jullie.
Ik merk dat ik de laatste tijd wat minder motivatie heb voor het forum. Na de perikelen van een tijd geleden nam dat sterk af bij mij. Ik merk ook dat ik niet meer weet wat ik nu wel en niet mag zeggen als reactie op sommige topics, waarvan ik de inhoud veel verder vind gaan dan mijn eigen tekst. En toch krijg je dan een tik over de vingers. Temidden van allerlei topics en teksten waar veel mensen op afknappen, komt een kritische reactie niet door het filter.. Onbegrijpelijk, maar ik heb geen zin meer in die worsteling die dit met zich mee brengt. Nadat een paar lieve goede mensen weg moesten heb ik gewoon het gevoel dat ik niet meer zo thuis kan zijn hier. En dat ligt echt niet aan jullie hoor. Lieve allemaal ♥️ ik zet even een streep en ik zal kijken of ik na een tijdje nog weer kom, dat op kan brengen. Het kost me nu te veel negatieve energie en ik vind het allemaal wat scheef gaan hier. Ik hoop dat ik niemand teleur stel, en ik bied mijn excuses aan aan iedereen die hier van schrikt. Ik bedoelde alles altijd goed en niks was vals gemeend. Ook niet naar sommige wat harde topics en hun schrijver. Ik wens iedereen het allerbeste en mijn liefde gaat met jullie mee! ♥️♥️ Wie weet tot ooit en een speciaal woord voor
Knuffels en kus , Tartan XxX