Vraag

Voor wat ben ik geband?

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Het boeit me niet meer. Ik had zo veel plezier op dit forum. Ik hielp mensen graag, ik was altijd beleefd. En dan wordt je uit het niets verbannen van dit forum.

 

SCHAN-DA-LIG.

 

Ik kan mijn gevoelens niet beschrijven. Ook toen ik om informatie vroeg van de kindertelefoon waarom er bepaalde dingen gebeurden met mijn profiel, bleef ik netjes en heb ik mijn visie keurig uiteengezet.

 

Maar dan nog! Ik wil graag weten waarom ForumJoker69420 is geband. Wat deed ik verkeerd? Ik luisterde naar jullie(kindertelefoon), toen er sancties werden gelegd op mij profiel. Ik was, zoals ik al zei, altijd beleeft in de comments. Ik verkondigde mijn mening zoals iedereen dat deed. Alleen soms was ik gewoon een troll, iemand die niet serieus is. En daar is niks mis mee. Zonder plezier is er geen leven.

 

Ik zal het nogmaals vragen: Waarom ben ik geband? Is er iets wat ik zei wat tegen jullie regels was? Als dat het geval is, waarom sprak je mij er dan niet op aan? Of waarom veranderden jullie de tekst dan gewoon niet?

Als dat niet het geval was, dan voor de zoveelste keer: Waarom ben ik dan geband?

Is vrijheid van meningsuiting iets wat jullie niet tolereren?

 

Op al deze vragen wil ik graag een concreet antwoord van de kindertelefoon.

 

Alvast bedankt.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Cheesehead,

Wij snappen dat je op al je vragen graag antwoorden wil, alleen is dit helaas niet de manier om deze te krijgen.
Er zijn mails gestuurd naar het e-mailadres waarmee het account ForumJoker69420 is aangemaakt, over de gegeven waarschuwingen en daar wordt ook uitleg gegeven, mocht je het niet eens zijn met de blokkade van je account hoe je bezwaar kunt maken.
Mocht je nog vragen hebben of dit niet de antwoorden zijn die je zoekt, mag je deze mailen naar het volgende e-mailadres: forum@kindertelefoon.nl 

Uit dit bericht wek je het vermoeden, omdat je in de ik-vorm praat, dat je op meerdere accounts actief bent op ons forum, mag ik je dan even verwijzen naar onze forumregels want daar vind je forumregel 22. Je bent maar onder één forumaccount actief.  Het lijkt erop dat je deze forumregel even over het hoofd hebt gezien.

Wij hopen je hiermee geholpen te hebben,

Fem, De Kindertelefoon

Badge

Hoi @Cheesehead,

Wij snappen dat je op al je vragen graag antwoorden wil, alleen is dit helaas niet de manier om deze te krijgen.
Er zijn mails gestuurd naar het e-mailadres waarmee het account ForumJoker69420 is aangemaakt, over de gegeven waarschuwingen en daar wordt ook uitleg gegeven, mocht je het niet eens zijn met de blokkade van je account hoe je bezwaar kunt maken.
Mocht je nog vragen hebben of dit niet de antwoorden zijn die je zoekt, mag je deze mailen naar het volgende e-mailadres: forum@kindertelefoon.nl 

Ik heb geen toegang meer tot dat e-mailadres omdat het een temporary e-mail was. Ik was dus niet op de hoogte van de gestuurde berichten. Ik zal zeker bezwaar maken. Ondanks dat, is het dat een verwijderd account niet meer hersteld kan worden?

 

Uit dit bericht wek je het vermoeden, omdat je in de ik-vorm praat, dat je op meerdere accounts actief bent op ons forum, mag ik je dan even verwijzen naar onze forumregels want daar vind je forumregel 22. Je bent maar onder één forumaccount actief.  Het lijkt erop dat je deze forumregel even over het hoofd hebt gezien.

Wij hopen je hiermee geholpen te hebben,

Fem, De Kindertelefoon

Ik ben op de hoogte van deze regel. Ik heb dit account alleen aangemaakt omdat ik niet wilde dat er een comment werd geplaatst op dat andere account. Voor de rest gebruikte ik dit account niet en wilde hem zelfs verwijderen.

Reageer