Het boeit me niet meer. Ik had zo veel plezier op dit forum. Ik hielp mensen graag, ik was altijd beleefd. En dan wordt je uit het niets verbannen van dit forum.
SCHAN-DA-LIG.
Ik kan mijn gevoelens niet beschrijven. Ook toen ik om informatie vroeg van de kindertelefoon waarom er bepaalde dingen gebeurden met mijn profiel, bleef ik netjes en heb ik mijn visie keurig uiteengezet.
Maar dan nog! Ik wil graag weten waarom ForumJoker69420 is geband. Wat deed ik verkeerd? Ik luisterde naar jullie(kindertelefoon), toen er sancties werden gelegd op mij profiel. Ik was, zoals ik al zei, altijd beleeft in de comments. Ik verkondigde mijn mening zoals iedereen dat deed. Alleen soms was ik gewoon een troll, iemand die niet serieus is. En daar is niks mis mee. Zonder plezier is er geen leven.
Ik zal het nogmaals vragen: Waarom ben ik geband? Is er iets wat ik zei wat tegen jullie regels was? Als dat het geval is, waarom sprak je mij er dan niet op aan? Of waarom veranderden jullie de tekst dan gewoon niet?
Als dat niet het geval was, dan voor de zoveelste keer: Waarom ben ik dan geband?
Is vrijheid van meningsuiting iets wat jullie niet tolereren?
Op al deze vragen wil ik graag een concreet antwoord van de kindertelefoon.
Alvast bedankt.