Vraag

Voor de Kindertelefoon!

  • 21 October 2020
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Kindertelefoon!

 

Ik had even wat dingetjes wat ik graag zou willen vragen/vertellen.

 

1. Ik vind het echt top dat jullie mijn andere 'advies' hadden opgevolgd. Namelijk dat je niet meer te lang in de wachtrij staat als de kindertelefoon gesloten is. Dat hebben jullie dus veranderd naar een kwartier van te voren niemand meer in de wachtrij te laten zeg maar. Maar nu is het dus dat als je om 20.45 wilt bellen dan wordt er niet eens opgenomen. Er wordt direct afgedrukt. Dit vind ik zelf best jammer omdat niet iedereen van de nieuwe updates afweet. Misschien is het een idee om een soort bandje te laten aflopen en dan de telefoon te laten afdrukken? 

 

2. Ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik jullie via de chat wil bereiken dan heb ik een super klein scherm als ik met jullie aan het chatten ben dus dat is echt vervelend wel.

 

Ik wil ook helemaal niet gemeen klinken want jullie zijn allemaal echt toppers maar ik wou dit even gezegd hebben :)

 

Fijne avond nog!

 

Liefs Rosalie


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Rosalie,

Bedankt voor je tips en opmerkingen! We gaan het doorgeven en komen er nog op terug!

Groetjes,


Hester van De Kindertelefoon

Hoi @Hester 

Top dankuwel!!

 

Liefs Rosalie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rosalie_X ,

 

het antwoord op jouw eerste vraag is vandaag gegeven in het andere topic waar je deze gesteld had, zie deze link:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/vraag-aan-de-kindertelefoon-over-bereikbaarheid-50474

 

Het antwoord op je tweede vraag staat nog open! Ik weet dat het per device kan verschillen, bijvoorbeeld als ik het zelf probeer via de laptop dan heb ik een goed groot chatscherm, en via de telefoon is het scherm inderdaad wat klein. Ikzelf zie ook geen mogelijkheid om het chatscherm te vergroten. Als je het tot nu toe via telefoon hebt geprobeerd, zou het dan een optie voor je zijn om via laptop te chatten?

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Hey @Marieke ,

Volgens mij ligt het er inderdaad aan of je je telefoon of laptop gebruikt, want ik heb hetzelfde. Op je telefoon lijkt het soort van uitgerekt en dat als klein scherm, omdat je scherm niet zo breed is. Het lijkt me dat het daarom op de laptop groter is. Daarom zal het ook wel niet mogelijk zijn om het aan te passen.

 

Fijne avond nog en groetjes,

Simply Me

hey @Marieke 

Heel erg bedankt voor het antwoord.

 

Verder is het inderdaad wel mogelijk om via mijn laptop te chatten alleen ik ben vaak buiten als ik chat. Opzich niet een super erg probleem maar voor de update was het scherm op de telefoon wel gewoon 'normaal'. 

Fijne avond!

 

Groetjes Rosalie_X

Reageer