Vraag

volgen

  • 10 October 2018
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoezo kan je mensen en waarombkunnen ze mij ook volgen wat is daar de bedoeking van

3 reacties

Mijn gok: als je iemand volgt, krijg je een bericht wanneer diegene een nieuw topic post. Echter weet ik dat niet zeker, dus dat zal de KT moeten bevestigen.

Je bent natuurlijk niet verplicht om er iets mee te doen en heel veel maakt het eigenlijk ook niet uit.
ik weet het ook niet precies, maar wat ik weet wel dat wanneer jij iemand volgt en diegene plaatst een bericht je Geen mail zal krijgen dus daar is t niet voor.

ik denk dat je hierdoor misschien dus een mail krijgt bij een nieuw topic of dat het gewoon een klein dingetje is dat je elkaar als "vrienden" ofzo ziet?
Badge +4
Hoi allen,

Goede vraag!
Ik ging er vanuit dat je een mail zou krijgen als iemand die je volgt een bericht post.
Maar dit blijkt helemaal niet zo te zijn.

Daarom heb ik even uitgezocht waar de 'volgen' knop wel voor is.

Op andere forums (van dezelfde bouwers) kunnen gebruikers elkaar privéberichten sturen.
Op het Kindertelefoonforum hebben we privéberichten uitgezet (vanwege de veiligheid).
De 'volgen'-knop heeft alleen te maken met die privéberichten. Je kunt op andere forums instellen dat je alleen privéberichten kan ontvangen van mensen die je volgt.
Omdat wij op dit forum geen privéberichten hebben, heeft de 'volgen'-knop dus geen functie.

Dat is wel een beetje raar, een knop zonder nut.

Ik ga even uitzoeken of we hier iets aan kunnen veranderen. Maar ik ben bang dat dit niet kan.

Maar nu weten jullie in ieder geval wat deze knop doet.
Ik zal het ook toevoegen aan de veelgestelde vragen.

Groetjes
Suzanne_

Reageer