volg knop in forum profiel

  • 11 March 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik had een vraag kan er een volg knop in de forum profiel komen? wand dan kan je iemand vaker helpen.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Volgen heeft wel ooit gekund hier. Als je op je profiel kijkt zie je naast ‘Topics, Reactie, Beantwoord’ twee nullen staan. Die staan voor het aantal volgers en hoeveel je volgt maar deze functie is uitgezet.

Ik heb het ff opgezocht. En dit kwam ik tegen op het forum van de ontwikkelaar van de forum software (heb de namen en foto’s en zo ff anoniem gemaakt). Voor als je Engels niet zo goed is 😉: De ‘volg functie’ is er alleen maar om mensen te bookmarken, dus een soort favorieten lijstje zeg maar. Je krijgt geen mailtje of andere melding als iemand die je volgt een topic post of reageert en je hebt ook geen aparte ‘feed’ van mensen die je volgt. Verder kun je instellen dat je alleen privé berichten kunt ontvangen van gebruikers die je volgt, maar dat kan sws niet op het forum. Ik denk dat ze daarom ‘volgen’ hebben uitgezet want in feite is het een nutteloze functie hier.

bron: https://communities.gainsight.com/

Reputatie 4
Badge +2

Hi @meneerleukelepelaar  en @tim16 

Wat een goede en leuke vraag! Dank voor je uitgebreide reactie al @tim16.  Ik heb de vraag voor jullie ook nog even doorgestuurd naar de manager van het forum, zodat we achter de schermen erover kunnen denken! 

Groetjes,

Roos van De Kindertelefoon

Reageer