Vraag

vind iets slecht van kindertelefoon

  • 3 June 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 12 reacties

De titel zegt het al, ik zit al best lang op deze platform altijd gewoon veel gehad aan kindertelefoon maar wou een account maken voor een terug kom chat alleen mijn wachtwoord doet het niet en kan hem ook niet op geven voor vergeet wachtwoord want ik krijg niks om aan te melden ik hoop dat een medewerker van de kindertelefoon dit ziet en het oplost. 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo @Fygo

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Bente van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

De titel zegt het al, ik zit al best lang op deze platform altijd gewoon veel gehad aan kindertelefoon maar wou een account maken voor een terug kom chat alleen mijn wachtwoord doet het niet en kan hem ook niet op geven voor vergeet wachtwoord want ik krijg niks om aan te melden ik hoop dat een medewerker van de kindertelefoon dit ziet en het oplost. 

Hallo @Fygo,

 

Sorry voor het late antwoord. Op het forum kunnen wij dit helaas niet voor je oplossen. 

 

Bij een vraag of een klacht over iets van De Kindertelefoon kun je een mailtje sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl. Geef in het onderwerp aan of je een compliment wil geven of een klacht wil indienen. Let op! Je bent dan niet meer anoniem.  Voor meer informatie kun je hier kijken

 

Groet, 

 

Luuk

 

Reageer