Vraag

Verwijdering van topic ''hier kun je alles delen''

  • 1 March 2022
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi moderators.

Ik wil graag een verklaring. Hoe kunnen jullie dit topic verwijderen? Terwijl de andere mods het gewoon goedkeurden. Het is echt weer huilen met de pet op. Het topic is zomaar weg. Ik wil graag dat het weer ongedaan wordt gemaakt en dat dat topic weer terugkomt. Puur en alleen omdat wij een gezellige community hebben? Wat willen jullie nou? Een forum waar we het alleen maar over depressieve dingen hebben? Belachelijk. Ik heb hier geen goed woord voor over. Als we dit 2 jaar geleden hadden gedaan, dan hadden we met een flinke portie minder moderatie te maken gehad. En die sekstopics mogen wel gewoon blijven? Het is gewoon meten met 2 maten!

-TheMightySlayer <3


Dit topic is gesloten

9 reacties

heyy helemaal met je eens. ja wilhelmavemela2.0 mijn account is verwijderd in verband met forumregel 7

Mijn account hebben ze niet eens een waarschuwing gegeven. Meten met 2 maten. Terwijl ik wel actief was in dat topic.

De quote van mijn bovenste reactie toont dat er een reactie is verwijderd. Ik vind dit niet normaal hoor, dat die reactie is verwijderd. Die brak niet eens de regels. Ongelooflijk

wow

het is echt waar

wat is aan het hand met de moderator

 

ik vind het heel erg zielig voor @wilhelmavemela2.0 

Ja, de moderatie is nu extreem streng. Ik vind het ook zielig voor haar dat ze de dupe wordt van verregaande moderatie-ingrepen zonder goede reden. 

OMG als iemand het hier niet verdiend is dat wel Wilhelmavemela . Heeft zo'n moderator eigenlijk wel door dat wij hier allemaal zijn omdat er een rugzakje op ons hangt? Dat we met onze problemen ( welke dan ook) hier dachten veilig te zijn ?  Nee, straffen ! dat helpt !  Zo'n jongen als Julian die daar nou juist heel gevoelig voor is , hier heel lief is en zich keurig gedraagt en hier komt om hulp te vragen na een heel nare en vernederende straf-ervaring, die heeft binnen no time een aantekening en is hartstikke bang om dingen te zggen dat zegt hij telkens weer. En wat doet men hier ? Straffen !  Zulke lieve mensen, schandalig ! Echt schandalig ! machtsmisbruik en- lust is het. En deze keer weiger ik excuses aan te bieden voor mijn boosheid.  Ik steun je dus van harte  @Themightyslayer

Reputatie 7
Badge +17

:blush:  dankjewel Ellen, ja ik steun het ook natuurlijk. Ik wil niet meer bang zijn hierzo.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Ik steun het ook. iedereen heeft het recht om te zeggen wat ie wil. Het forum is er toch voor bedoeld om te praten over alles? Om (traumatische) ervaringen met andere mensen te delen en ze samen te verwerken? Ik vind, net zoals @Sankonijn dat de forumregels wel wat duidelijker mogen zijn. En dat de moderator  @wilhelmavemela2.0 niet eerst even waarschuwt en dat @wilhelmavemela2.0 er niks over te zeggen heeft, of geen klacht tegen de beslissing in mocht dienen voordat ze definitief geband werd. Want ze verdient dit echt niet!

niet-zulke-aardige- xx’jes Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

En is het topic hier zullen we alles delen al terug of blijft die weg?

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic wordt gesloten, zie hier de uitleg daarvan: 

Groetjes, 
Rob
De Kindertelefoon