Vraag

vervelende ervaring met de Kindertelefoon

  • 26 April 2022
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

Ik heb laatst de Kindertelefoon gebeld want ik had advies nodig omdat er van mijn klasgenoot een naaktfoto rondging waar hij zelf niets van wist. Ik belde de Kindertelefoon op en ik legde me verhaal uit, vervolgens werd ik door de vrouw aan de telefoon uitgelachen en nam ze me totaal niet sirieus. Ik moest het verhaal weer opnieuw vertellen en toen nam ze me volgensmij nogsteeds niet sirieus vanwege haar praat toon maar toen stuurde ze me pas door naar helpwanted. Ik had hulp nodig en dan word ik gewoon uitgelachen

Is dit bij iemand ook overkomen dat je totaal niet sirieus werd genomen op dit platform?

 

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Nietveeltezeggen

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van De Kindertelefoon. Hopelijk gaat het de volgende keer beter! Als je een klacht hebt, kan je die hier kwijt: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten

Groetjes, Bente van De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik heb altijd wel hele goede ervaringen met de Kindertelefoon gehad. Maar als je dat nog een keer meemaakt, dan mag je denk ik altijd zeggen dat je het gesprek niet fijn vindt en liever ophangt. En als je daarna even wacht en opnieuw belt dan krijg je wel een nieuwe medewerker. 

Groeten, Lotus

Heyyy! Heel vervelend! Zeker als het een lastig onderwerp is. Je kan een klacht indienen. De volgende keer kan je gewoon ophangen en zeggen dat je later wel terug belt omdat je dit niet fijn vind. 
je kan ook chatten. Dan wordt je sowieso niet uitgelachen. 

Reageer