Vertraging plaatsen berichten

  • 2 May 2021
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik word niet goed van die vertraging bij het plaatsen en dat je niet weet of je reactie nu wel of niet na een tijdje wordt geplaatst

 

EDIT:

als het me te lang duurt dan plaatst ik mijn bewaarde en nog niet door KT geposte reactie gewoon opnieuw via een trucje, want ik heb mijn reactie dan op mijn klembord staan en kan niet een uur wachten om te kijken of ie wel of niet geplaatst is. De kans is groot dat ie dan ook niet meer op m'n klembord staat.

De kans is dan dat een reactie dubbel geplaatst wordt, maar dan lossen jullie dat maar op, want dan weet ik iig zeker dat mijn reactie, waar ik best veel tijd in steek altijd, geplaatst wordt


Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Eens. Ik irriteer me echt mateloos. Echt heel erg hinderlijk. Hopelijk kan het snel gefixt worden.

Reputatie 2
Badge +3

Ik ook erg vervelend 

Dan zou je een melding ervoor moeten krijgen, in @flop flop 14 ’s topic hierover wordt het wel beter uitgelegd 

Ah, sorry deze @Flopflop14. Gaan anderen hem nu nadoen?

ik wil echt niet off topic gaan maat deze reactie wel plaatsen omdat de personen niet vergeten mogen worden. : Luca, Jur, Kenshin, Pin, Newt  zijn namen in je verhaal/status nu moet ik zeggen dat ik gwn sad word als ik dit lees. ik ben al zon jaar op dit forum alleen nooit een acc gehad. stuk voor stuk zijn het toffe mensen. jij ook btw. maar nu mijn vraag, zijn deze mensen dan allemaal helemaal weg of tijdelijk? want ik word echt sad als ze helemaal weg zijn. jullie helpen altijd zo goed”: Luca, Jur, Kenshin, Pin, Newt & M en M zie ik alrijd goede reacties geven en ze denken echt mee. jullie blijfen toch niet voor altijd weg?

@M en Ms 

 Hi iedereen,

 

ik sta hierboven wel vermeld als topic opener, maar ik heb dit topic nooit zelf aangemaakt.

De ‘openingstekst’ had ik als een reactie gepost in een ander topic en de Kindertelefoon heeft er een topic van gemaakt.

 

Ik ben het dus eens met @RandomperSon 

die verwijst naar het topic van @Flopflop14, t.w.

 

 

@justtalking

wat lief van je dat je zulke aardige dingen over mij en die anderen schrijft. Dat waardeer ik erg.

Ik moet er wel bij zeggen dat Luca, Jur en Newt hier op het forum, voor zover ik weet, zelf nooit een account hebben gehad. Zij zijn allemaal vrienden van mij en mijn twinbroertje. Die laatste heb ik hier vaak genoemd, maar ook hij heeft hier nooit zelf een account gehad. Op dit account post ik zelf alle reacties, vaak wel in het bijzijn van mijn twin.

Kenshin is rond augustus 2020 vertrokken van het forum, Pin eergisteren en Blue vertrekt (voor zover ik nu weet)  vanavond , maar dat kun je het beste volgen via zijn  eigen topic:

Binnenkort zullen er vanwege het bereiken van de leeftijdsgrens nog meer forummers vertrekken, alleen weet ik niet van iedereen de namen. Voor zover ik weet kiest de Kindertelefoon hiervoor 2 momenten per jaar, vandaar dat er dan binnen korte tijd een aantal forummers vertrekken.

In de jaren heb ik vaker meegemaakt dat er 'bekende’ forummers weg zijn gegaan en altijd zijn er weer anderen geweest die hun 'taak’ hebben ‘overgenomen’, maar vergeet zeker niet al die forummers die misschien niet honderden reacties p.p. posten, want zij zorgen er echt voor dat er voor iedereen hulp is hier op het forum. Het zit dus niet in het aantal reacties dat je post, het gaat niet om de hoeveelheid, maar om dat iedereen post. Samen doen we het hier.

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi forumgebruikers,

Heel vervelend om te horen dat het systeem van de meldingen nog niet goed functioneert. Onze communitymanager is er, samen met de websitebouwer, druk mee bezig.

@M en MsDank voor het doorgeven van dit dubbeltopic.

We sluiten nu dit topic. Meldingen over niet geplaatste berichten kunnen nog steeds worden doorgegeven in dit topic

Hopelijk wordt dit snel opgelost. Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon