Vraag

Vertraagde mails nieuwe berichten

  • 15 May 2023
  • 11 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij is gaat er hier iets mis. Ik krijg steeds mails over nieuwe berichten die uren geleden gepost zijn. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Net ook weer. Krijg om 22:51 een mail over een bericht dat 5 uur geleden gepost is.

Reputatie 4
Badge +4

Ik had laats dat ik helemaal geen mails meer kreeg maar nu krijg ik wel gewoon weer mails 

Reputatie 7
Badge +17

@Vleesstok Nou, het lijkt weer te werken. Over jouw berichtje kreeg ik wel meteen een mail.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @tim16 ,

 

ja, same, ik word er knettergek van….en das niet goed voor mijn gezondheid 🤔

Sommige mails komen echt uren later aan, terwijl ik de berichten zelf dus al lang gelezen heb

En over sommige dingen heb ik dus nu nog steeds geen mail gekregen. Het lijkt wel een zinkend schip, dit forum 😉

Volgens mij kreeg je normaal gesproken ook een mailtje als je iets gerapporteerd had of tegenwoordig heet die knop ineens  ‘Melden’ terwijl het venster zelf ‘Inhoud rapporteren’ heet (lekker uniform, maar ok er zijn ergere dingen) en dat venster is zo klein dat er amper 4 regels tekst (260 tekens, ja die heb ik geteld) in passen. Probeer dan maar eens een probleem uit te leggen….. Kan dat venster ook terug ff wat groter als jullie die mailproblemen oplossen….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik zie net dat ik ook een ‘Nieuw privébericht op het forum van De Kindertelefoon’ heb ontvangen...wat is dat nu weer???

Er staat ook een naam bij van een moderator...

Ik moet er op inloggen om het te kunnen lezen….nou mooi niet...ik vertrouw het voor geen cent en hoe moet je dan inloggen, met wat?

Kent iemand dat soort berichten?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse privébericht heb ik ook wel eens gehad. Die krijg je wel eens als je een bericht hebt gerapporteerd en zo. Het forum heeft namelijk wel een privébericht functie maar die is voor gebruikers uitgeschakeld. Waarom je ze dan toch af en toe van mods krijgt weet ik niet. Het is gewoon te vertrouwen hoor. Inloggen doe je dan gewoon met je forumaccount.

@tim16 Hier precies hetzelfde, uren later pas mail en inmiddels dan bericht al zelf gelezen…

@MickeyMouse je kunt die mails vertrouwen hoor, heb ze ook paar keer gehad, 1x ging het fout en had KT medewerkster dit per ongeluk gestuurd, en 1x een antwoord/uitleg gehad van medewerkster, je logt dan automatisch in met forumaccount.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @tim16 ,

 

Goed dat je dit aangeeft. We gaan het zo snel mogelijk proberen op te lossen!

 

Groet,

Puck, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

@PuckT thnx. Ik krijg de mailtjes weer op tijd dus voor mij iig lijkt het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Het is voor mij zojuist opgelost, was mij vandaag ook opgevallen en dan ga je op het forum en dan lees je berichten en dan krijg je die 3 uur later een mailtje erover.

Maar het is nu opgelost.

 

Oja en @MickeyMouse die berichten zijn gewoon te vertrouwen. Ze sturen ze na dat je een bericht hebt gerappoteerd. Ik had er een paar dagen geleden ook één en die was wel apart. Het was een test bericht het stond ook allemaal in het engels, nadat ik "wat?" Terug had gestuurd kreeg ik een heel aardig berichtje van de mods die eff hadden uitgelegd wat eraan de hand was.

Jaaa opgelost!

Reageer