Volgens mij is gaat er hier iets mis. Ik krijg steeds mails over nieuwe berichten die uren geleden gepost zijn. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?
Net ook weer. Krijg om 22:51 een mail over een bericht dat 5 uur geleden gepost is.
Ik had laats dat ik helemaal geen mails meer kreeg maar nu krijg ik wel gewoon weer mails
Hi
ja, same, ik word er knettergek van….en das niet goed voor mijn gezondheid
Sommige mails komen echt uren later aan, terwijl ik de berichten zelf dus al lang gelezen heb
En over sommige dingen heb ik dus nu nog steeds geen mail gekregen. Het lijkt wel een zinkend schip, dit forum
Volgens mij kreeg je normaal gesproken ook een mailtje als je iets gerapporteerd had of tegenwoordig heet die knop ineens ‘Melden’ terwijl het venster zelf ‘Inhoud rapporteren’ heet (lekker uniform, maar ok er zijn ergere dingen) en dat venster is zo klein dat er amper 4 regels tekst (260 tekens, ja die heb ik geteld) in passen. Probeer dan maar eens een probleem uit te leggen….. Kan dat venster ook terug ff wat groter als jullie die mailproblemen oplossen….
Gr. MickeyMouse
Hoi
ik zie net dat ik ook een ‘Nieuw privébericht op het forum van De Kindertelefoon’ heb ontvangen...wat is dat nu weer???
Er staat ook een naam bij van een moderator...
Ik moet er op inloggen om het te kunnen lezen….nou mooi niet...ik vertrouw het voor geen cent en hoe moet je dan inloggen, met wat?
Kent iemand dat soort berichten?
Gr. MickeyMouse
Hallo
Goed dat je dit aangeeft. We gaan het zo snel mogelijk proberen op te lossen!
Groet,
Puck, De Kindertelefoon
Het is voor mij zojuist opgelost, was mij vandaag ook opgevallen en dan ga je op het forum en dan lees je berichten en dan krijg je die 3 uur later een mailtje erover.
Maar het is nu opgelost.
Oja en
Jaaa opgelost!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.