Vraag

VERKEERDE EMAIL?!?!

  • 7 May 2021
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 6
Badge +12

Ik kreeg vandaag een email van de kindertelefoon, waarin iets stind over een waarshuwing.

 

Nu komt het: IK HEB DIE VRAGENLIJST NIET GEMAAKT, EN DE MAIL WAS GERICHT AAN ENE (naam verwijderd ivm privacy van gebruiker).

betekend dat dat hij mijn email heeft gevonden, of is dat een fout van de kindertelefoon?! 
ik ben nu een beetje ongerust


9 reacties

Hallo TheShadowOfMortis,

 

Goed dat je deze vraag stelt en ik snap dat je ongerust bent.

Maak je geen zorgen het kan zijn dat dit een fout is van De Kindertelefoon. 

We gaan zo snel mogelijk naar jouw opmerking kijken en geven je dan antwoord.

 

Groet LauraG,

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +12

-Onnodige quote verwijderd-

Oke! Bedankt!

Reputatie 6
Badge +12

Laten jullie dat weten via mail dan? Als jullie het weten!

Laten jullie dat weten via mail dan? Als jullie het weten!

@TheShadowOfMortis verwacht maar dat dit even duurt, heb 2 weken een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord.

Reputatie 6
Badge +12

Oei! Dat is inderdaad best lang!

Laten jullie dat weten via mail dan? Als jullie het weten!

@TheShadowOfMortis verwacht maar dat dit even duurt, heb 2 weken een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord.

Naar welk e-mailadres? Zie mijn reactie op een topic hierover:

Dat ligt eraan naar welk e-mailadres je een mailtje heb gestuurd. Mailtjes naar no-reply@kindertelefoon.nl worden - zoals de naam eigenlijk al zegt! - niet gelezen. Mocht je de kindertelefoon willen benaderen over het forum, dan kan dat via forum@kindertelefoon.nl. De mailtjes die daarheen worden gestuurd, bijvoorbeeld om bezwaar te maken tegen een waarschuwing, worden daadwerkelijk gelezen en beantwoord. Succes!

@eenanoniemejongen1 ze worden wel gelezen en beantwoord, het duurt gewoon erg lang, maar dat is ook wel te snappen

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Excuus voor het late antwoord!

Wanneer je bezwaar wilt maken tegen een waarschuwing kan je idd een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl. Het is fijn als je daarbij uitlegt waarom je het er niet mee eens bent. De community manager bekijkt dan de waarschuwing en jouw argumentatie en laat dan weten of de waarschuwing wordt teruggedraaid.

@TheShadowOfMortis In principe handelen we geen bezwaren op het forum zelf, maar aangezien je deze vraag al even geleden gesteld hebt, zal ik voor deze keer hier antwoord geven.  Deze e-mail was idd niet voor jou bedoeld. De waarschuwing geldt dus ook niet voor jou. Het betekent niet dat deze gebruiker jouw e-mailadres gevonden heeft, dus daar hoef je niet ongerust over te zijn. Onze excuses voor de verwarring!

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan vraag ik je om deze te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 6
Badge +12

Oké bedankt ik was een beetje ongerust maar nu niet meer :D

Reageer