Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1564 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 28, 2026

@LivN Bedankt😊 Het was trouwens maar 1 keertje gelukkig, heb verder nooit dat gevoel gehad :) 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 6, 2026

Hi,

Krijg dit te zien op de homepage..🤔 Hebben meer mensen dit? :

Groetjes :)

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 6, 2026

Hoi cantaloupe,

Ja dit krijgen we zelfs soms tijdens modereren. Wat helpt is verversen van het scherm of anders opnieuw in te loggen.

Lastig maar het hoort er een beetje bij.

Groetjes, Ab W

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Klopt ​@Cantaloupe, had ik ook🤔🙃

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 6, 2026

Ik heb geen storingsmelding op dit moment. Het kan een plaatselijke storing zijn in het internet o.i.d.

Als het plaatseliijk is weet ik dat niet.

Beste tip die ik kan geven is opnieuw opstarten maar bij een storing helpt dat ook niet.

Ik hoop dat het snel weer werkt, maar de moderatie stopt straks 

Goede nacht verder.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 7, 2026

Ik heb ook last van een storing, ik kon alleen via mijn profiel in dit topic komen. Ook op andere browser werkt niet. 

Ik hoop dat het gauw is opgelost. 

En ik zie trouwens de hele reactie van ​@Cantaloupe niet🤔

Liefs❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 7, 2026

Hoi,

Had heeeel lang geleden gevraagd of er een soort meldingsvakje op het forum kon komen, daar zou naar gekeken worden maar heb er nooit iets van gehoord..🙃 Is daar al iets over bekend? :)

Bedoelde zeg maar dit:

(het bestaat nu niet maar heb het er even in geëdit met een reactie van Yusa als voorbeeld..😉)

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • March 7, 2026

Hoi ​@Cantaloupe ,

wat creatief gedaan om het zo duidelijk te maken! Ik vind het een goed idee en ik zal het weer even onder de aandacht brengen bij de community manager. Zij is nu ziek, daarom kan het even duren, maar hopelijk komt er snel een antwoord. 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • March 7, 2026

Hi ​@Yusa  en ​@Cantaloupe ,

wat jullie berichten van gisteravond en vanochtend betreft, jullie hadden het vast al in dit topic gezien : Storing op het forum | Kindertelefoon Community maar er was inderdaad een korte storing op het forum. Inmiddels is het gelukkig alweer opgelost.

Het duurde gelukkig niet lang en we zijn sinds vanmorgen half 10 weer gewoon in de lucht.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 7, 2026

Hallo ​@Marieke fijn, gelukkig is het allemaal meegevallen! En ook fijn dat u altijd zo persoonlijk en aardig reageert! 

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 7, 2026

@Marieke bedankt voor het doorgeven, geeft niet hoor als het langer duurt :)

Ps. ben het helemaal eens met Tover ❤

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • March 11, 2026

Hoi ​@Cantaloupe ,

Je stelde een vraag over het meldingenvakje. Helaas kunnen we niet zomaar iets bouwen op ons forum. We zullen in de toekomst kijken naar je suggestie maar op korte termijn kunnen we er niet voor zorgen dat er een meldingenvakje komt.  Je kan nu wel al een melding krijgen door een topic te volgen. Je krijgt hier dan een mail van. 

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon) 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 18, 2026

Hoi!

Ik zag op de site dit staan; Postpraat , maar kon die video’s niet vinden..🙃 Is dit nog zo nieuw dat die er nog niet op staan of heb ik niet goed gezocht?😉 Ben wel benieuwd😊

Liefs.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • March 18, 2026

Hi ​@Cantaloupe ,

dit is inderdaad splinternieuw en je bent er reuze snel bij!

Het is een oproepje voor kinderen en jongeren om een vraag, een mening of een stelling in te sturen. Medewerkers van De Kindertelefoon gaan dan in een video daar antwoord op geven. De video’s worden gemaakt zodra er genoeg leuke en inspirerende onderwerpen zijn binnengekomen van jullie. Dus het klopt dat er nu nog geen video’s te vinden zijn. Mocht je dus inspiratie hebben, of is er iets dat je heel graag wil weten, stuur het dan vooral in! En ook dit kan natuurlijk anoniem.

Groetjes, Marieke / De Kinderteleefoon