Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

659 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @OnbekendeAnnoniem , 

Vervelend dat het zowel Engels als Nederlands blijft bij jou. Als ik hem in het Nederlands zet, is het inderdaad allemaal Nederlands. Hopelijk is het niet een al te grote belemmering dat een aantal woorden in het Engels blijven staan bij jou :) 

Groetjes, Meike 

De Kindertelefoon. 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Kindertelefoon,

Ik heb dus een vraag, ik wil graag en verhaal posten om te delen met anderen zodat ze dat kunnen lezen. Maar ik vroeg me af of dat dan tegen de forum regels is? Het is in het Engels geschreven, maar ik was wel van plan om ook een Nederlandse versie te doen.

Ik hoop dat het mag!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnlyMe ,

ik las dat je ergens anders schreef dat je fan fiction had geschreven inderdaad. Leuk dat je dat wil delen! Dat mag hoor. Wel goed zoals je zelf al zegt om het in het Nederlands te doen, zodat het voor iedereen leesbaar is. En zolang de reacties over jouw verhaal blijven gaan, is het helemaal prima.

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Kindertelefoon!

Ik heb een vraag, ik wil graag een foto plaatsen van een houten klok (hij werkt echt!) die ik heb gemaakt met handvaardigheid, maar ik weet niet of u dat dan kan beschouwen als herkenbaar, dus bij deze de vraag of ik foto's mag posten van iets wat ik zelf heb gemaakt zonder naam of iets erop dat die van mij is?

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @OnlyMe ,

Wat gaaf dat je een houten klok zelf hebt gemaakt die ook nog werkt!

Wij bij de Kindertelefoon vinden het zoals je weet heel erg belangrijk om anonimiteit te waarborgen. Gezien jij aangeeft dat er geen kenmerken op die foto zitten die tot jou identiteit kunnen leiden zien wij geen reden om die foto niet te kunnen plaatsen.

We zien ernaar uit om de klok op het forum tegen te komen!

Groetjes

Yasmin, de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +6

@OnlyMe  ik hoop het!!  Ik zag ergens in een topic dat Tartan13  zijn strafwerk had laten zien van 100 regels in de 2e klas ofzo (😂 deed ie echt) en dat mocht ook. Dus ik hoop jouw mooie klok ook! 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Welk topic is dat @Tover01? Ik wil het ook zien!

1.  
Reputatie 7
Badge +3

Ik kan de bijlages niet zien, wat staat er op de bijlage die boven staat? En die beneden staat?

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Anoniemxv ,

je bedoelt waarschijnlijk de bijlagen in het oorspronkelijke bericht? Ik zag dat die inderdaad niet meer geladen konden worden. Alle benodigde info staat gelukkig in de tekst.

Groetjes, Marieke

Reageer