Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

431 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoi, ik heb een vraagje. 

waarom worden sommige van mijn comments gecontroleerd door de moderator en andere niet? 

ik wil soms snel een bericht plaatsen maar dan duurt het heel lang voordat deze geplaatst word..

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @kwakend1tje,

Hier is een topic over, aangezien hier in het begin wat problemen over waren (die nu trouwens zijn opgelost:slight_smile: ). Het topic van Flopflop14:

Hierin staat, in een reactie van Carolien_, het volgende:

Vanwege de veiligheid van het forum kiezen we ervoor om sommige berichten eerst te bekijken voordat ze geplaatst worden. Dit heeft niets te maken met de lengte van een bericht, dus daar hoef je geen rekening mee te houden. We doen ons best om berichten die niet direct geplaatst worden alsnog z.s.m. te plaatsen, maar dit kan soms wel even duren. We hopen dat de melding die je hoort te krijgen snel in alle gevallen werkt, zodat dit meer duidelijkheid geeft.

Hopelijk geeft dit al wat meer duidelijkheid. Wat ik begreep was dat sommige woorden/zinnen een trigger geven om even naar het bericht te kijken. 

Groetjes,
Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

@Paardebloem83 

Ah oke, dat geeft wat meer duidelijkheid! 
thx!

Reputatie 6
Badge +7

In deze casus gaat het om een topic inzake een docent die seksueel overschrijdend gedrag vertoond. Iemand reageert hieronder dat de TS ‘er gewoon voor moet gaan’, iets dat objectief onverstandig en bovendien illegaal is. Valt dit dan onder forumregel 9 of een andere forumregel?

Hi @Carolien_ ,

@eenanoniemejongen1

Ik ga het uitzoeken, maar wat Britta zegt klopt helemaal!

Groetjes,

Carolien

en, is er al iets meer bekend hierover?

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +2

Hallo  eenanoniemejongen1,

Bedankt voor je vraag over het topic inzake van een docent die seksueel overschrijdend gedrag vertoond. Inderdaad was de reactie in strijd met Forumregel 9 en hebben we de reactie verwijderd.

Vriendelijke groet,

Karin, De Kindertelefoon

Reageer