Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

387 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ha Gebruiker C,

Het lijkt helaas lastig om aan te passen, dus het blijft nog even voorzichtig klikken.  Na een tijdje gaan we het paarse vak weghalen, omdat iedereen dan op de hoogte is. Dan is het probleem als het goed is ook gelijk weg.

Groet,

Arian

Reputatie 7
Badge +13

Hey Arian,

Oke, bedankt voor het antwoord,  ik blijf dus nog extra voorzichtig klikken. (Ookal heb ik er meerdere keren perongeluk op gedrukt😅)

Dan is het probleem inderdaad weg, bedankt voor je antwoord! 

Fijne dag nog toegewenst!

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7

hey kt 

klopt het dat er een storing is met de toetsenborden als je op enter klikt? want dan sluit mijn toetsenbord (heel irritant)

en als ik een quote wil weg halen. dan moet je 2x op backspace klikken. dan sluit ie ook. 

willen jullie kijken of het aan mijn 3 telefoons ligt of dat vaker is. want ik heb het op mijn telefoons geprobeerd en op die van me vader. en bij alle 3 de zelfde storing. 

deze tekst is nu ook al 5x verdwenen. dus das heel irritant. 

groetjes blue en alvast bedankt voor het uitzoeken 😊

Badge +1

Hey Blue, 

Goed dat je deze vraag stelt! We gaan hier z.s.m. antwoord op geven. Door vakanties kan dat iets langer duren dan normaal. 

Groetjes, 

JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +2

Waarom verzamelen jullie IP adressen?

Je kan best veel met een IP adress en de Kindertelefoon is anoniem toch

Ook heb ik een paar trackers gezien.

Reputatie 2
Badge +3

@Mr sam 

Hoi,

Ik heb jouw vraag doorgegeven aan onze communitymanager. Het kan zijn dat je daardoor iets langer moet wachten op een antwoord. Maar er zal zeker een reactie komen.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 1
Badge +2

Ok bedankt Mariska!

Reputatie 6

Ik herinner me nog een topic die hierover ging, maar helaas kan ik hem niet meer vinden.

Volgens mij was het zo dat de kindertelefoon de ip adressen wel opslaat, maar ze het niet kunnen zien. Dit doen ze alleen als er acuut gevaar is, of als ze denken dat de forumgebruiker ouder is dan hij of zij vertelt.

Ook als een forumlid al 18 of ouder is en al eerder van het forum is geband kan een ip zorgen dat een forumlid geen nieuw acc aanmaakt en verder gaat.

Volgens mij was het zoiets.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 1
Badge +2

Ok bedankt Spooky guy ;)

Reputatie 1
Badge +2

Hi!

Ik heb net een topic gemaakt maar het is helemaal mislukt. Ik wil 'm graag verwijderen maar ik weet niet hoe. Hoe moet dat precies? 

Badge +1

Hoi,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb hem voor je  verwijderd.

Nog veel plezier op het Forum!

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +2

Dank je wel! 

Reageer