Skip to main content
Vraag

topics verwijderen?

  • 10 May 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Heeeyyy

Deze vraag is vooral voor de moderatoren of hoe dat heet idk

Anderen mogen ook meedenken, graag zelfs :)

 

Een vriendin heeft mijn account hierop gevonden, dus ik zal het liefst m'n topics verwijderen, zodat anderen het niet vinden, maar ik weet nie of dat kan en hoe dat moet.

Ik wil namelijk niet een nieuw account aanmaken omdat ik wel aan dit account gehecht ben idk wrm en hoe je het uit moet leggen mr jaa

Wat moet ik doen? Ze is super lief dus ze zal nooit m'n account aan anderen vertellen ofzo mr als zij het kan vinden kunnen anderen dat wss ook wel.

Xx

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Je kan niet zelf je topics verwijderen.  Als je denkt dat je anonimiteit in gevaar komt door je topics kun je een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl waarin je uitlegt waarom je topics verwijderd zouden moeten worden.

Reputatie 6
Badge +4

Zoals tim16 het al zegt. Niets aan toe te voegen. We gebruiken er wel wat meer tekst bij ; veelgestelde vragen . Daar vind je dit;

Topics of reacties die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic of reacties wordt wel verwijderd als:

· Het in strijd is met de forumregels.

· Het je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics of reacties door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou belangrijk is dat jouw topic(s) of reactie(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

groetjes Ab W

Reageer