Topic voor @tim16 😃


Reputatie 7
Badge +10

Hoi allemaal volgens mij zijn wij het allemaal wel eens wat voor een schat @tim16 wel niet is.

En daarom deze topic. Want dit is zijn laatste jaar op het forum.

Ik keek op zijn profielpagina en ik had wel wat vragen voor hem:

 

  1. Hoe gaat het nu met je liefdesleven?
  2. En hebben jij en je vriendje het naar je zin?
  3. Wat is de aanleiding dat je op het forum zit?
  4. Hoe lang kunnen we nog van je geweldige reacties genieten?
  5. Wie moet ik de volgende keer in het zonnetje zetten?

En ik heb nog een tip :) misschien is het leuk om in de topic om je gebruikersnaam aan te passen je gebruikersnaam aan te passen in @tim17!

 

Ontzettend veel succes en liefde van @Wees Jezelf Bij Noah!


21 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Wie moet ik de volgende keer in het zonnetje zetten??

Reputatie 7
Badge +5

Heyy @Wees Jezelf Bij Noah ,

Helemaal mee eens:)

 

Reputatie 7
Badge +10

Of jou......

Reputatie 6

Hey,

Helemaal mee eens!!!

Ehmm, ik kan heel veel namen opnoemen wie er de volgende keer in het zonnetje gezet moet worden. Ik ga andere mensen tekort doen als ik die opnoem.

Super leuk trouwens dat je zo'n topic maakt!

Reputatie 7
Badge +10

Thx @OnbekendeAnnoniem1!

Ik weet niet of ik nog zo'n topic maak.

Want ik heb mijn 1e waarschuwing gekregen door deze topic te maken.

 

Ik hoop dat @tim16 nog reageert! 😉

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Heel leuk idee dit! Tim16 verdient het ook echt! Ik zou alleen niet te vaak mensen in het zonnetje zetten,  anders wordt het namelijk niet meer echt speciaal als het elke week gebeurt…  ik zou het dus alleen doen voor speciale gebeurtenissen, bijvoorbeeld als iemand binnenkort van het forum afgaat.

 

maar als jij er anders over denkt ook prima! Mensen in het zonnetje zetten is sowieso iets positiefs of je het nou vaak doet of niet! Daar moet niet over geklaagd worden😉

Reputatie 7
Badge +17

Ik had het druk vandaag dus heb nu pas tijd om te reageren.

Bedankt @Wees Jezelf Bij Noah  Heel erg lief van je.  Vervelend dat je door mij nu een waarschuwing hebt.  Als het goed is heeft KT ook uitgelegd waarom. Ik zag ook al vanochtend dat het topic eerst verwijderd was en toen toch geplaatst, dus ja...🤷🏼‍♂️

  1. Dat gaat prima hoor 😄
  2. We zijn nu 1 jaar en 22 dagen samen en ja, we hebben het nog steeds naar ons zin. We hebben wel wat ups en downs gehad maar dat hoort erbij
  3. Ik was naar wat info over een onderwerp aan het  zoeken (NNN😅) en toen kwam ik op het forum terecht. Ik was eigenlijk niet van plan te reageren. Toch gedaan en blijven hangen en nu 2876 reacties verder, lol
  4. Dit is sws mijn laatste jaar hier. Wanneer ik bijna weg moet zal ik wel ff een afscheidspost doen of zo (als dat mag van KT natuurlijk)
  5. Er zijn heel veel leuke forummers maar als ik een naam ga noemen ben ik bang dat ik iemand tekort doe

Nogmaals bedankt. Of ik mn gebruikersnaam ga aanpassen weet ik nog niet. Ik ben nu gewend aan deze, lol. Ik zie wel

Groetjes,

@tim16 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hi @tim16 leuk dat je reageert!

Fijn dat het goed gaat met je relatie!

Wat waren die ups en downs dan???

Ik had nog een laatste vraag.

Wat vind was het meest gênante in je relatie tot nu toe??

 

Ik had gekozen om jou in het zonnetje te zetten omdat het je laatste jaar is hier. En je vele reacties! Of ik anderen nog in het zonnetje ga zetten weet ik niet zo goed.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Thnx @Wees Jezelf Bij Noah , ik ben ook heel erg blij dat het nog steeds zo goed gaat.

Ups en downs waren niet heel heftig of zo. Ik ben op zich wel eigenwijs en kort door de bocht dus dat zorgt wel eens voor een misverstand. Vooral in het begin. Nu kennen we elkaar beter natuurlijk dus het komt niet echt meer voor gelukkig.

Echt gênante dingen hebben we (nog) niet gehad. Wij schamen ons niet echt snel ergens voor. Of nou ja, die keer dat hij door mn Spotify playlists aan het scrollen was. Dat was wel een klein beetje gênant. 😂

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @tim16,

Dat Spotify scrollen zou ik ook gênant vinden! 😅😂

Welke muziek houd jij van? Ik houd van Taylor Swift.

Zou jij later bij de Kindertelefoon willen werken? Lijkt me wel iets voor jou!

Ik heb gelezen dat je vriendje weet dat je actief bent op dit forum.

Wat vind hij daarvan en is hij hier ook actief??

Ik hoop dat jullie nog lang samen blijven!! (dat meen ik echt!)

Hopelijk ben ik niet te nieuwschierig!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +3

@Wees Jezelf Bij Noah en @tim16 

Willen jullie er op letten dat dit topic geen chat wordt. Zoals jullie in de forumregels kunnen lezen is chatten op het forum niet toegestaan. 

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +10

Hallo, @Carolien_ ik zal er op letten.

Ik wil niet onbeleefd overkomen maar dat is juist het idee van deze topic.

Mag ik nog wel andere forummers in het zonnetje zetten?

Als het niet mag zal ik ermee stoppen.

Kan er niet een nieuw subforum komen dat je kan chatten met andere forummers?

Ik heb door deze topic mijn 1e waarschuwing ontvangen. Waarom was dat?

 

Ik hoop dat deze reactie niet ongepast of onbeleefd word ontvangen.

Groet,  @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

@Carolien_  Je hebt gelijk, mag ik zn laatste vragen nog beantwoorden? en dan is er ook wel genoeg over mij gepraat 😄

Muziek die ik leuk vind heb ik in dit topic gepost:

 

Wat vind hij daarvan en is hij hier ook actief??

Ik hoop dat jullie nog lang samen blijven!! (dat meen ik echt!)

Hij vind het best dat ik hier actief ben. Hij zit zelf niet op het forum

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@Wees Jezelf Bij Noah  

Je reactie is zeker ziet onbeleefd. Maar in de forumregels staat het volgende:

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen.

 

Dat betekent dus ook dat er geen subforum kan komen om te chatten met andere gebruikers. Mocht je een vraag hebben over een waarschuwing die je hebt ontvangen of vind je dat je deze niet terecht hebt ontvangen, dan kan je daarover een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl .

Een forumlid in het zonnetje zetten is niet tegen de regels. Het is daarin wel belangrijk dat andere forumgebruikers zich welkom voelen om te reageren. 

Ik hoop je vragen hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt @Carolien_ 

Reputatie 7
Badge +10

@tim16 ah ok hierbij zal ik met dit topic stoppen :)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Bedoelde het niet lullig hoor. 😉  Nogmaals bedankt voor het in het zonnetje zetten. Vind het echt heel lief.

Reputatie 7
Badge +10

Geen probleem 😘

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, volkomen verdiende topic!   Dik verdiend, wat lief dat je dit doet. Ja @tim16  dat had je wel een keertje verdiend haha :)  altijd goeie adviezen en een rustpunt vind ik.  Fijn dit!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben helemaal met je eens @Wees Jezelf Bij Noah! Ik ben natuurlijk nog een beetje nieuw en ik ken iedereen nog niet heel erg goed, maar @tim16 is idd een topper en met meer dan 2500 reacties verdien je het zeker om in het zonnetje gezet te worden! Ga zo door je bent heel erg geliefd hier! Groetjes van ItsJustMe😄

Reputatie 7
Badge +10

@ItsJustMe daarom ook deze topic (de meer dan 2500 reacties)

 

Groet @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer