Vraag

topic verwijderen

  • 4 August 2022
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyyy , ik wil echt heel graag mijn topics verwijderen maar hoe moet dit? Ik ben zo bang dat iemand der achter komt dus iemand die weet hoe t moet ?? Pls help HAH want dr staat er ook 1 van m'n zusje op 🤡🤡


Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Ik wil niet degene zijn die het slechte nieuws brengt, maar volgensmij is het volgens de forum regels niet toegestaan topics te verwijderen… Je zou kunnen proberen om je topic aan te passen en Dan Als tekst zeggen dat dit een topic is dat je nu niet meer wilt delen. Ik weet het voor de rest niet, sorry. Je zou ook als je het écht wilt, desnoods je account kunnen verwijderen, zo ziet niemand meer dat het jouw account is en sta je erin als anoniem. 
Ik hoop dat het je helpt… maar mag ik vragen waarom je ineens bang bent dat je topics op het forum staan?

-Yodema

Reputatie 3
Badge +1

 Hallo @Beertje80 ,


Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

PS Ik heb dit topic ook verplaatst naar het thema  ‘over de kindertelefoon’ - waar je aan De Kindertelefoon vragen kan stellen. 

Groetjes,
Rob
De Kindertelefoon 

Reputatie 2
Badge +1

De kindertelefoon heeft al gereageerd met een oplossing maar ik wil alsnog zeggen dat je moet uitkijken want zusjes zijn heel gevaarlijk 😂😂😂😂 

Reputatie 1
Badge

Buckethatti ja dat weet ik heel goed😂😭

Reputatie 1
Badge

Ik wil ze verwijderen omdat ze van mn zusje zijn en t allemaal onzin is x als ze dat zo graag wil delen moet ze maar zelf n account maken lijkt mij

Daarom duss!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Beertje80 ,

 

zou je je verzoek met je uitleg naar forum@kindertelefoon.nl willen sturen zoals Rob gisteren al aan gaf en daarbij de uitleg waarom. Die mail wordt gelezen door degenen die beoordelen in hoeverre je topics verwijderd kunnen worden.

Alvast bedankt,

 

groetjes,

Mariella 

De Kindertelefoon