Skip to main content

Dag,

Wilt u alstublieft een topic verwijderen? Mijn levensverhaal?

Ik vind het toch wel iets persoonlijks… Te opvallend mensen die mij kennen zullen dit absoluut opvallen. (Dat ik het ben)

 

Gr Emma000

Je kan de kindertelefoon mailen om topics/reacties te laten verwijderen...


Oké Bedankt.


Stuur even een mailtje naar forum@kindertelefoon.nl. Onderbouw je verzoek even kort en kunnen zij het voor je verwijderen of een deel aanpassen. Ik kan de forumregels niet zo fancy citeren, maar ‘anonimiteit in gevaar’ is een legitieme reden. Succes!


Hoi @Emma000 ,

 

Een goede vraag, die je stelt. Wat @eenanoniemejongen1  zegt klopt, je kan ons een mailtje sturen. 

 

In forumregel 17 staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Moniek V

Groetjes,

 

Renske 

De Kindertelefoon 

 


Dag,

Allemaal bedankt voor jullie reactie ik heb gelijk een mailtje gisteren gestuurd! Alleen ik krijg geen antwoord!

Gr


Check even of je het naar het juiste adres heb gestuurd. Als dat het geval is zal je nog even geduldig moeten wachten. Als de Kindertelefoon uiteindelijk reageert op je mailtje, is de hulp heel persoonlijk en prettig!


Hallo @Emma000 ,

 

Goed dat je laat weten nog geen antwoord van ons te hebben ontvangen. Ik heb jouw vraag doorgegeven aan de community manager.

We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groetjes,

 

Femke

De Kindertelefoon

 

 


Hoii,

Oké, Bedankt! Ik heb naar twee verschillende gestuurd!

Gr. Emma000


Reageer