Vraag

Topic verwijderen

  • 8 February 2021
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Helaas vind ik alleen topics van jaren oud die dit vragen, dus vandaar kan je topics nu wel verwijderen? Ik heb ineens enorm spijt dat ik het zo op een forum gegooid hebt? Zo nee, kan je je topic wel aanpassen?

 

(Waarom lees ik nooit voorwaarden en regels)🙄🤣😭


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan binnen het geplaatste uur je topic aanpassen, topics verwijderen gaat niet, alleen als het in strijd is met de forumregels....

Je kan binnen het geplaatste uur je topic aanpassen, topics verwijderen gaat niet, alleen als het in strijd is met de forumregels....

Wat  als ik blijf schelden en mijn account wordt verwijderd? Gaat het dan wel weg?

Reputatie 5
Badge +6

Als je blijft schelden dan wordt je uit je eigen account geband, je kan ook je account laten verwijderd, zoek het maar op....

Ah oke, thanks!

Reputatie 5
Badge +5

ik raad het niet aan om je acount te laten bannen door te schelden, je kan hiermee mensen kwetsen aangezie hier meer dan genoeg mensen rondlopen met problemen… je kan je acount verwijderen tijdens topics van de comunity of in instellingen

Neejoh, ik zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen, wel bedankt voor je tip!

Ik vraag me alleen af wat precies verandert als je je account verwijderd. Gebruikersnaam en gegevens weg misschien, maar ik neem aan dat je niks aan mijn naam hebt en ze niks met mijn gegevens mogen doen?

ik raad het niet aan om je acount te laten bannen door te schelden, je kan hiermee mensen kwetsen aangezie hier meer dan genoeg mensen rondlopen met problemen… je kan je acount verwijderen tijdens topics van de comunity of in instellingen

 

Hee,

Je kunt zelf je eigen topics niet verwijderen, je kunt wel nadat je een topic/reactie hebt geplaatst deze aanpassen tot 60 minuten na het plaatsen.

In principe verwijderd de Kindertelefoon geen topics:

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Dit kun je lezen in het topic: veelgestelde vragen

Maar sinds kort heeft de Kindertelefoon daarin een nieuw statement, dat kun je lezen in dit topic:
Waarom mogen mijn topics niet verwijderd worden? | Kindertelefoon Community

Wat er gebeurt als je je account laat verwijderen, kun je lezen in het topic: account verwijderen

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

  • Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd.(emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd. Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.


Let op: als je je account laat verwijderen kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Dommenoob,

Zoals @Simply Me  al goed heeft uitgelegd verwijderen we alleen de topics als er forumregels worden overtreden of als jouw anonimiteit in het geding is.

We hebben jouw topic bekeken en dat geld hier volgens ons niet.

Als je kiest om jouw account te laten verwijderen kun je niet meer onder die naam op het forum. Jouw topics en reacties blijven staan onder de naam Anonymous

Jij kunt dan onder een andere naam actief worden op het forum.

Je kunt op dit forum aanvragen om jouw account te verwijderen.

 

Ab W van de kindertelefoon.

Reageer