topic verwijderen

  • 23 October 2015
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

http://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/de-grote-onbende-stalker-18542/

hey,
willen jullie misschien dit topic verwijderen?? Ik weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is enzo maar er staat veeel te veel detail in als iemand dit leest die mij kent weet diegene zeker dat ik het ben! Ik voel me niet zo prettig dat deze er nog opstaat.. dus zouden jullie deze alsjeblieft willen verwijderen ?
xx 


4 reacties

Hallo,

Zoals in de forumregels staat, verwijderen we geen topics: "18. De Kindertelefoon verwijdert geen topics
Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels."

We kunnen wel delen van de tekst verwijderen, bijvoorbeeld de details die het herkenbaar maken. Kun je aangeven in dit topic welke details dat zijn? Dan verwijderen we dat in jouw topic en in dit topic.

Groetjes Ella H, Kindertelefoon

hey,

Ik snap wel dat dit een regel is! Ik respecteer de regels dan ook volledig, want ze zijn niet voor niks! Alleen ik voel me echt niet prettig dat deze er van mij nog op staat! 23 oktober kwam ik er pas achter dat ik deze ooit heb geplaatst, ik was het namelijk al helemaal vergeten! maar ik schrok echt heel erg... !   Stel nou dat iemand dit leest en denkt, hé dat is .....  Stel diegene verteld het door! ik weet echt niet wat ik dan zou moeten doen.. ik zou waarscheinlijk echt in paniek raken, want dan gaan ze natuurlijk alles lezen wat ik ooit heb geplaatst en dat wil ik echt niet.. straks word ik gepest ofso met iets dat ik ooit heb geplaatst, ik zou dat echt niet trekken! Ik heb er zelfs de afgelopen 2 nachten slecht van geslapen, want ik moest er de hele tijd aan denken! Ik zou het gewoon heeel heel erg graag willen dat dit topic word verwijderd! Echt alleen dit topic! jullie zouden me heel blij maken!
Ik denk ook niet dat andere leden iets zouden hebben aan dit topic. En ik nu ook niet meer want het is opgelost! als iemand echt met zo'n zelfde probleem zou zitten zou diegene zelf toch gewoon een topic aan kunnen maken!  Ik zou die gene met alle liefde gaan helpen, en iedereen op dit forum wil ik met alle liefde helpen. Maar ik denk dat als dit topic blijft, ik liever niet meer op deze site zit.. want stel iemand komt er wel achter dat ik het ben heb ik liever dat ze zouden zien dat ik hier niet meer op zit.. niet dat ik me er voor schaam om hier mensen te helpen, maar sommige mensen zien dat gewoon anders, zoals laatst was er een jongen die zat hier ook op, ik weet zn gebruikersnaam niet ofso maar die had perongeluk een keer te hard op gezegd in de klas dat hij hier wel is dingen plaatst, en veel mensen die vonden hem een watje, en een sukkel dat hij niet zelf zn problemen wist op te lossen.. dus ik wil echt absoluut niet dat iemand weet dat ik hier mensen help en zelf ook iets plaats. En als dit topic blijft is die kans er wel dat dit gebeurd!
en... er zijn meer dan 18200 topics ofso, kunnen we er echt niet 1tje missen...? ik zou echt heeel blij zijn!  Dit forum is er toch om elkaar te helpen?? Help mij dan alsjeblieeeeft door dit topic te verwijderen !

Ik hoop echt dat jullie dit voor me willen doen !

xx 

Reputatie 7
Badge +7
Hallo ,

zoals Ella al had gezegd: we kunnen wel delen van de tekst verwijderen, bijvoorbeeld de details die het herkenbaar maken. Kun je aangeven in dit topic welke details dat zijn? Dan verwijderen we dat in jouw topic en in dit topic.
Ik hoor het graag van je.

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Ja dat is wel k*t als er een stalker achter je aanzit hoor

Reageer