Skip to main content

Ik wil het hier over hebben met de kindertelefoon graag want dit is best wel soyboy gedrag van de kt, waarom heb je mijn topic verwijderd over andrew tate is een held jullie reden was

:Hoi, 

Het topic ´andrew tate is een held´ is verwijderd. Er zijn te veel vervelende reacties op gekomen - vooral tegen andere gebruikers - en de discussie is off-topic gegaan. 

Zie forumregel 2: ga respectvol met elkaar om. 

Je krijgt hiervoor nu geen waarschuwing, maar let er de volgende keer op! 

Groetjes, 

Meike (de Kindertelefoon). 

Op de topic transgender zijn is een ziekte is niet verwijderd maar dat ging ook vaak off topic en zaten nare reacties op maar die is vervolgens niet verwijderd? Echt niet goed dit dit is dus de matrix, zodra de waarheid naar boven komt wordt het verwijderd door de matrix propaganda machine omdat jullie niet willen dat mensen achter de waarheid komen, Andrew Tate heeft echt gelijk over de matrix, schandalig dit. De topic over transgender zijn is een ziekte was nog veel meer off topic gegaan en zaten nog meer nare reacties op dan deze topic. Maar die verwijderen jullie vervolgens niet..

Hallo @Ruben09 ,

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Yasmin

Hey @Ruben09 

Welkom in de echte wereld, waar niet alles altijd even eerlijk gaat. Er is geen matrix, maar wel een groot tekort aan fatsoenlijke moderators waardoor je standaard reacties krijgt zonder een echt antwoord. Het topic over transgender zijn is een ziekte is simpelweg niet gesloten omdat niemand besloot het serieus te nemen en aan te pakken. Is het een schande? Ja, maar het enige wat we kunnen doen is rapporteren en uitleg geven bij de melding.
De manier waarop dit forum wordt bestuurd heeft ook niet altijd mijn voorkeur, maar laten we er gewoon niet teveel over nadenken. Er zijn genoeg andere topics waar het gezellig is en waar je kunt praten met andere forumleden, als je er uberhaupt de tijd voor hebt.
De matrix is een goede film en niet meer dan dat, alle fouten die gemaakt worden, worden gemaakt omdat er mensen aan het stuur zitten en mensen maken fouten. Je mag best geloven dat er algoritmes zijn die dit soort platforms besturen en voor een groot deel klopt dit bij de giga platforms als twitter en youtube, maar blijf alsjeblieft uit de buurt van grote complottheorieën. Ik zeg niet dat het erg is er in te geloven, maar soms moet je de grote wereld met rust laten en je focussen op je eigen omgeving en je eigen geluk omdat de grote wereld veel moeilijker is om te veranderen.

~DaVinci

Ik zal als ik jou was eens wakker worden en jezelf uit de matrix helpen, geloof me dat doet heel veel goed, het is een complottheorie die echt waar is.

Hey @Ruben09 

Ik ben al wakker hoor en was al 8 jaar depressief omdat ik me teveel bezig hield met hoe ik de wereld zou kunnen verbeteren. Ik geloof nu dat ik beter de mensen dicht bij me kan helpen en me gewoon soms even niet af moet vragen wat ik moet geloven of niet van het nieuws, sterker nog ik kijk het niet meer. Als de matrix echt is dan ben ik het liefst gewoon een surfer die op de golven van de algoritmes surft. We hebben de kracht niet om er tegen te vechten en ik heb er geen zin in. 
Ik wens je succes als je de strijd wel aangaat en ik wil je waarschuwen voor alle mensen aan alle kanten die je proberen te overtuigen van onwaarheden. Het internet is handig, maar het kan je ook misleiden en de berichten over misleiding kunnen ook zijn gemaakt om je te misleiden. Blijf alert.

Groetjes DV

Op de topic transgender zijn is een ziekte is niet verwijderd maar dat ging ook vaak off topic en zaten nare reacties op maar die is vervolgens niet verwijderd?

Nee, die staat er nog,

Echt niet goed dit dit is dus de matrix, zodra de waarheid naar boven komt wordt het verwijderd door de matrix propaganda machine omdat jullie niet willen dat mensen achter de waarheid komen, Andrew Tate heeft echt gelijk over de matrix, schandalig dit

Zo denk ik ook over je topic, schandalig! De KT heeft het gewoon verwijderd wegens een melding, anders had je topic er misschien nog gestaan.

. De topic over transgender zijn is een ziekte was nog veel meer off topic gegaan en zaten nog meer nare reacties op dan deze topic. Maar die verwijderen jullie vervolgens niet..

Je ene topic is gemeld en je andere niet, dat is denk ik de reden. Die ene is gemeld wegens respectloos gedrag en off-topic gaan. Dat kan best de reden zijn en dan heeft het niks te maken met de Matrix, maar gewoon met het melden. 😏.

Maar voor dat je over je Matrix begint en mensen beschuldigd, ik heb hem gemeld (zal je niet leuk vinden, denk ik). Ik zag dat iemand het forum wilde verlaten wegens dat; en dat deed pijn om te zien. Dus vandaar dat ik het gemeld heb. Het was echt verre van respectvol, je reacties. En we zouden er toch niet uitkomen en voordat mensen die zich door jou hadden laten uitlokken een waarschuwing zouden krijgen, leek het me verstandig om het effe te melden. Want zo ga je echt niet met mensen om! En we zouden er toch niet uitkomen, want het is net als geloof, vaccinaties, politieke voorkeur etc, mensen hebben andere meningen en willen sommige feiten niet geloven….

Maar goed, dat weet je nu wie schuldig is. Je mocht me waarschijnlijk toch al niet meer, dus boeien.

Oja, de KT heeft wel zorgvuldig overwogen en dus niet zomaar verwijderd:⬇️

Na zorgvuldige overweging is de inhoud die je in andrew tate is een held hebt gemeld, gemodereerd en is de melding opgelost. Bedankt voor het melden, je hebt ons geholpen deze community te verbeteren!

Fijne dag nog!

@Ruben09 

Ik lees dat je het niet eens bent met de reden waarom een topic verwijderd is. Je kunt hiertegen bezwaar maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl en daarbij uit te leggen waarom je het er niet mee eens bent. Vanuit daar wordt je bezwaar verder onderzocht.

Omdat we deze bezwaren niet behandelen op het forum zelf, wordt dit topic gesloten.

Groet,

Carolien