Skip to main content
Vraag

topic verwijderd?

  • 13 August 2024
  • 8 reacties
  • 56 Bekeken

Heyyy uhm ik had net een hele topic geschreven alleen nu is die weg en ik zie m niet, komt dit doordat ie nog niet online is of wat?

(t was een hele lap tekst daarom hoop ik dat er niet iets mis is gegaan heb helemaal geen zin om dat opnieuw te schrijven)

 

Hoi @Mushroom123 ,

Goed dat je dit vraagt hier. Het spijt mij dat jouw topic niet is doorgekomen.

Er zijn geen topics van jou verwijderd, voor zover ik kan nagaan. Wat was de titel van het topic? Plaatste je het gisteren, of afgelopen nacht? En hoe laat heb je het geplaatst? Ik denk dat het bij het uploaden als mis is gegaan, want er is niets terug te vinden. Maar met de gevraagde informatie kan ik nog even verder speuren.

 

Groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon 


@Mushroom123 ,

Kreeg je een foutmelding toen je hem plaatste? Of stond er "we hebben je reactie of topic ontvangen, een moderator checkt hem nu. Heb je dringend hulp nodig kijk dan in het topic praat met de Kindertelefoon" stond er zoiets? Dan is het gewoon goed gegaan alleen niet bij de Kindertelefoon 

Groetjes @Anoniemxv 


 

Hai, ja ik plaatste het gisternacht alleen ben nu ook niet thuis, het is hier een andere tijd. Misschien ook daarom. Volgensmij was de titel “Vakantie”. 


 

Nee er stond wel die melding die je normaal krijgt alleen toen ging mijn scherm helemaal weg en was ik bij de beginpagina van het forum dus ik weet niet of die verstuurd is.


Misschien dat dat de reden is

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ja dat is het waarschijnlijk


Hoi @Mushroom123,

 

Het topic ‘Vakantie’ is bij ons helaas nooit binnen gekomen. Vermoedelijk is er iets fout gegaan bij het uploaden. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!

 

Groetjes,

 

Lotte - De Kindertelefoon


Hoi @Mushroom123,

 

Het topic ‘Vakantie’ is bij ons helaas nooit binnen gekomen. Vermoedelijk is er iets fout gegaan bij het uploaden. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!

 

Groetjes,

 

Lotte - De Kindertelefoon

Oké, dankjewel! 


Reageer