Vraag

topic kan ik niet plaatsen

  • 12 April 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi ik had 2 uur erover gedaan een vrragenlijst te maken, maar als ik klik op plaats topic, dan gebeurt er niks, ik heb gewoon alle dingen ingevuld… ik snap het niet, als jij dit lees, betekent het dat dit topic WEL stuurde.. anywayss. wat moet ik doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @lesbishe_emo ,

 

jouw topic moest eerst even door een moderator bekeken worden voordat het geplaatst werd. Dat is de volgende ochtend gebeurd en je topic is dus gewoon geplaatst. Voor de veiligheid van het forum hebben we een check-functie waardoor sommige berichten eerst bekeken moeten worden. Dat heeft niks met jou te maken, je had niks fout gedaan. Wanneer er zo’n check op jouw bericht nodig is, krijg je een melding te zien dat je bericht eerst wordt gecheckt.

Hopelijk is het zo duidelijk?

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Hey,

@Marieke: Ik zie die topic ook nergens. Dat ze soms eerst gecheckt worden weet ik, maar die topic kan ik niet vinden. Waar is het gebleven?

Adios!

Reputatie 4
Badge +1

@Ikbenzeerannoniem.  en @lesbishe_emo 
Dank voor jullie reactie en oplettendheid.

Ik zie momenteel ook de reactie niet terug, dus heb jullie vraag doorgestuurd naar een collega om het verder uit te zoeken.

 

Groetjes, 

Babs van de Kindertelefoon
 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @lesbishe_emo ,

 

even voor de duidelijkheid, het topic dat ik heb gezien dat 12 april ‘s avonds laat door de controle heen moest, was een vragenlijst van iemand anders die jij had ingevuld. Dat bedoelde je toch?

Er is geen topic waarin je zelf een vragenlijst hebt gemaakt, dat heb ik ook niet ter controle gezien. Als je wel zelf een vragenlijsttopic had gemaakt, dan moet er bij het plaatsen iets mis zijn gegaan.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

ik had zelf een vragenlijst topic gemaakt, maar hij is helemaal weg, maarja het is niet anders.. bedankt voor de moeite! 

 

 

<3

Reputatie 7
Badge +17

@lesbishe_emo Dan is er denk ik tijdens het plaatsen iets niet goed gegaan. Als KT een topic van je niet plaatst krijg je volgens mij altijd een mail met uitleg.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @lesbishe_emo,

 

misschien is dit gebeurd, want dat heb ik zelf ook wel eens meegemaakt:

 

ik had een topic gemaakt en op Plaats Topic geklikt en toen zag ik geloof een soort van draaiend icoontje ofzo, dus dat er geprobeerd werd mijn topic te uploaden, maar dat bleef maar duren en ik zag niet dat het topic werd geplaatst.

Ik heb toen snel de tekst van het topic (dat kon ik nog zien staan) met CTRL-A en CTRL-C gekopieerd en heb een nieuw tabblad geopend om een nieuw topic aan te maken . Ook heb ik nog snel de titel op dezelfde manier gekopieerd en toen ik op het nieuwe tabblad alles overgenomen had, heb ik het eerste tabblad waar het topic nog steeds niet geplaatst was, gesloten en als laatste heb ik het topic dat ik op het nieuwe tabblad had geplaatst geüpload door op Plaats Topic en dat ging wel goed.

Ik dacht zelf dat het misschien met een slechte verbinding te maken had (maar weet dit niet zeker), dus dat de wifi even haperde ofzo en het plaatsen daardoor niet lukte en dat de wifi bij het plaatsen vanaf het nieuwe tabblad wel weer goed was.

Sinds ik dit heb gehad kopieer ik altijd voor de zekerheid mijn tekst van het topic, ook tussentijds, want ja, het is soms best veel werk en kost veel tijd.

Hopelijk heb je iets aan deze info of heeft de KT er iets aan @Marieke 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer