top forum

  • 12 August 2021
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Hoi allemaal!

Ik wil alleen even iets kwijt. Ik ben dus niet zon actieve gast op het forum maar ik vind het fijn om zo af en toe wat te lezen of klavertjes4 uit te delen. Zelf reageer ik niet zo veel omdat ik denk dat ik niet zulke goede onderbouwde antwoorden kan geven. Soms reageert ik wel als ik vragen of opmerkingen heb. Sommige verhalen hier inspireren mij en sommige ontroeren mij. Ik ben een heel geïnteresseerd persoon dus over sommige onderwerpen wil ik meer weten/leren. Daarom vind ik dit een hele fijne en leerzame plek.

Ik wil de Kindertelefoon bedanken dat dit forum bestaat. Ik had graag gewild dat ik hier eerder achter kwam.

Daarnaast wil ik ook een aantal mensen bedanken omdat ik vind dat ze altijd hele goede, onderbouwde antwoorden geven. Daarnaast zijn ze ook altijd attent ondanks dat ik denk dat ze het ook niet altijd makkelijk zullen hebben als ik een aantal van hun topics lees. Ik heb het hier voornamelijk over: @NaamNietBekend  @jaivy  @Paardebloem83  @eenanoniemejongen1. Deze forumleden vallen mij in het bijzonder op. Nu wil ik hun zeker niet onderscheiden van de rest maar wil jullie wel bedanken voor alle leerzame reacties! Er zijn zeker nog een aantal actieve forumleden die ik erg mag waarderen. Iedereen op dit forum draagt op zijn eigen manier een steentje bij om anderen te helpen, dat vind ik heel mooi!  

Dit zat dus al een tijdje in mijn hoofd en moest ik even kwijt. Ik hoop nog een lange tijd te mogen genieten en leren op en van dit forum!


Groet,

 

Kid


5 reacties

Vergeet de belangrijke, nieuwe actieve forumgebruiker @NaamVergeten niet! (En er zijn er nog wel meer die actief zijn, zoals @Lucassss)

Geen dank overigens, ik vind het alleen maar leuk om te doen, en zo af en toe heeft iemand er ook nog weleens oprecht iets aan. Ik schrijf niet echt actief boeken of gedichten, maar vindt het wel leuk om hier reacties te plaatsen, om hier m’n schrijftalent - althans, volgens anderen heb ik dat - toe te kunnen passen.

Over sommige onderwerpen weet ik simpelweg niet zo goed iets te zeggen, of sommige situaties. Echter, dan zijn de anderen er wel snel bij (met name @Lost in Life bij depressieve of suïcide-situaties; waar ik niet zo goed in ben).

Wat een mooi bericht! Leuk om eens wat positiefs te lezen! 

Reputatie 3
Badge

@eenanoniemejongen1 natuurlijk vergeet ik @NaamVergeten niet. Jullie vallen mij al een tijd op, naamvergeten is mij ook zeker opgevallen de afgelopen week! Doen jullie goed!!!

Hey Kid!

 

Wat leuk dat je hier een topic over maakt :)

 

Geen dank hoor! Ik ben met veel plezier actief op het forum en vind het leuk om mensen te helpen en het is al helemaal fijn als de persoon ook echt wat aan de reactie heeft. Dit is inderdaad een heel prettig forum!

 

Zelf reageer ik niet zo veel omdat ik denk dat ik niet zulke goede onderbouwde antwoorden kan geven. Soms reageert ik wel als ik vragen of opmerkingen heb. 

Dit is een best herkenbaar iets voor mij en ik heb dit soms nog steeds, maar of je je reactie nou helemaal onderbouwd of straight to the point bent.. (Bijna) iedere reactie is waardevol en ook jouw reacties zijn zeker waardevol hoor:wink:

 

Er zijn inderdaad een aantal opvallende gebruikers. Eenanoniemejongen1, Paardebloem83 en Jaivy staan ook op mijn lijstje van opvallende gebruikers en die posten inderdaad goede en prettige reacties! Deze gebruikers hebben er door hun reacties onbewust ook voor gezorgd dat ik een beetje meer vertrouwen in mezelf heb gekregen qua reageren:sweat_smile:

 

Er is ook een nieuwe forumgebruiker die erg actief is en die is overigens ook mijn naamgenoot:  @NaamVergeten. Die plaatst ook super goede reacties en ik blijf het wel grappig vinden dat onze namen op elkaar lijken!

Ook is zoals eenanoniemejongen1 al aangeeft @Lost in Life inderdaad een goede forumgebruiker met name op het gebied van depressieve en suïcide situaties en die heeft ook mij al erg waardevol advies gegeven:slight_smile:

 

Ik heb ook topics waar ik niet zo goed op kan reageren omdat ik simpelweg geen verstand heb van sommige onderwerpen, maar iedereen heeft weer zijn specialiteit en met zijn allen kunnen we elkaar goed helpen hier!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +4

Hey iedereen

Vergeet de belangrijke, nieuwe actieve forumgebruiker @NaamVergeten niet!

Bedankt dat geeft een goede boost. Ik hoop in ieder geval nog de hele vakantie erg actief te zijn en ga waarschijnlijk iets minderen als school weer opengaat. We zullen zien. Heb even uitgerekend hoeveel ik gemiddeld online was iets minder dan 4.5 uur elke dag 😬 gebruik eigenlijk nooit emoji’s terwijl ik wel al deze 11 dagen op m’n telefoon zat, maar dit had het nodig. Misschien maar een beetje afkicken haha

Er is ook een nieuwe forumgebruiker die erg actief is en die is overigens ook mijn naamgenoot @NaamVergeten. Die plaatst ook super goede reacties en ik blijf het wel grappig vinden dat onze namen op elkaar lijken!

Jij ook heel erg bedankt voor je reactie. Ook al is het af en toe wel verwarrend haha. Had beter misschien toch maar ForgottenName moeten zijn. Maar ja nu ben ik hier al weer aangewend.

@eenanoniemejongen1 natuurlijk vergeet ik @NaamVergeten niet. Jullie vallen mij al een tijd op, naamvergeten is mij ook zeker opgevallen de afgelopen week! Doen jullie goed!!!

Nog iemand haha nou erg bedankt. En zoals NaamNietBekend al zei (bijna) elke reactie is goed en helpt. Alleen die stomme trollposts en domme reacties. Maar die heb jij niet. Ik zou zeggen post vooral zelf ook wat reacties.

Dit bericht word al behoorlijk lang, maar ik ben pas op de helft. Ben nu eindelijk thuis van vakantie had m’n laptop moeten pakken, maar nu te laat…

Nu eventjes m’n waardering naar jullie toe. Iedereen heeft een heel andere stijl en daardoor is de een beter in het ene topic dan de ander. Maar dat is juist top. Bij sommige denk nou deze laat ik over aan de anderen. En zo helpen we iedereen met veel details. Het liefst zou ik apart iedereen z’n kwaliteiten hier op schrijven, maar volgens mij is het nu al wel een beetje te lang. Net zolang als die zin zelf.

Groetjes NV

Reageer