Vraag

Toetsenbord verdwijnt elke keer bij enter.

  • 10 September 2020
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey Kindertelefoon, 

Ik heb sinds ik eigenlijk terug ben hier dat elke keer als ik enter druk op me telefoon dat me toetsenbord verdwijnt. En ik dus opnieuw op het scherm moet klikken om me toetsenbord weer te krijgen.

Ik dacht eerst dat het misschien aan me telefoon lag, maar op alle andere sites of apps heb ik hier geen last van. Dus ik vroeg me af of jullie misschien weten hoe dat komt?

Of misschien is er hier iemand die de oplossing weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

See ya!

Spookyzx.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heey Spookyz,

Goeie vraag!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, weet iemand op het Forum hoe dit kan?

Met vriendelijke groet,

De Kindertelefoon

Hey 

 

ik heb het laatst gevraagd. En ze zouden er op terug komen. Maar dat is niet gebeurd. 
@JanneB heeft toen geantwoord maar door vakanties zou het langer duren. Maar het is nu al 4 weken. 
bij mij is dat op beide telefoons. Dus ik zit nu alleen nog maar op me iPad.

 

groetjes blue 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

we wachten inderdaad nog steeds tot degene die hier meer over kan zeggen, terug is van vakantie. Ik kan me voorstellen dat het erg onhandig is! We hopen dat er snel naar gekeken kan worden zodra diegene er weer is.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Heey,

Oke top dan wachten we het even af. 

En bij dat te hebben gezegd is het ineens opgelost voor mij telefoon dan lol. Dat is wel apart. Mijn toetsenbord blijft weer staan.

Nou toch bedankt!

See ya!

Spookyzx. 

Hey, 

Ik heb hetzelfde probleem (nogsteeds), maar fijn om te horen dat het een kwestie van wachten is.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reageer