Tips om mensen sneller en beter te helpen op dit forum

  • 16 January 2022
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Ik heb even een paar tips op een rij gezet hoe je sneller en beter mensen op dit forum kan helpen en topics tegen de forum regels sneller kunt ontdekken:

  1. Ga naar het menu —> Onbeantwoorde vragen. Dan kom je bij vragen die nog niet beantwoord zijn en/of waar er net op gereageerd, dus meestal topics die recent geplaatst zijn.
  2. Rechts op je scherm zie je mensen die ‘’de vliegende start’’ badge hebben verdiend. Als je op die profielen klikt dan zie je geleid dat 30% van de nieuwkomers op dit forum komen om een oproep te plaatsen die tegen de forum regels is. Bijvoorbeeld mensen die zeggen dat ze seks willen in (plaatsnaam) en dan hun snapchat profiel eronder zetten. Dan kan je die topics rapporteren.

 

En wil je weten wanneer je welke badges je verdiend? (Ik heb een klein onderzoekje gedaan):

Vliegende start: Eerste reactie of topic

Open boek: 15 topics

Helpende hand: 30 reacties

Badge voor een bepaald subforum: 50 reacties in dat subforum

Gouden Gids: 1000e reactie

Ohhh hopen dat de Kindertelefoon dit maar niet leest =D !

 

Groetjes,

Wereld

 


7 reacties

1. Ga naar het menu —> Onbeantwoorde vragen. Dan kom je bij vragen die nog niet beantwoord zijn en/of waar er net op gereageerd, dus meestal topics die recent geplaatst zijn.

Deels waar, maar ‘onbeantwoorde vragen’ is niet zo mega relevant meer, aangezien de functie van vragen beantwoorden/een reactie als het beste antwoord aanmerken niet meer bestaat. Het zou dan ook handig zijn als de KT een filter maakt waarbij je kan filteren op topics die nog geen reacties hebben (of iets van ‘minste reacties’ o.i.d.).

Hoe dan ook, als je topics zoekt die nog niet zoveel reacties hebben, kan je vooralsnog het beste kijken onder ‘recent actieve’ topics (of onder ‘actief sinds laatste bezoek’) en dan zelf een beetje zoeken naar topics die nog niet zoveel reacties hebben. Het is niet anders :)

Reputatie 7
Badge +19

thanks voor de tips

Thanks. Wat je zegt van die helpende hand badge klopt alleen niet. Volgens mij is dat bij 50 of 75 reacties. Ik heb in ieder geval in de 30 reactie, maar nog niet de helpen hand badge

Ok. Ik merk dat het een enkele keer verschillend is, maar volgens mij war het bij mij bij de 30.

Excuse me if not.

1. Ga naar het menu —> Onbeantwoorde vragen. Dan kom je bij vragen die nog niet beantwoord zijn en/of waar er net op gereageerd, dus meestal topics die recent geplaatst zijn.

Deels waar, maar ‘onbeantwoorde vragen’ is niet zo mega relevant meer, aangezien de functie van vragen beantwoorden/een reactie als het beste antwoord aanmerken niet meer bestaat. Het zou dan ook handig zijn als de KT een filter maakt waarbij je kan filteren op topics die nog geen reacties hebben (of iets van ‘minste reacties’ o.i.d.).

Hoe dan ook, als je topics zoekt die nog niet zoveel reacties hebben, kan je vooralsnog het beste kijken onder ‘recent actieve’ topics (of onder ‘actief sinds laatste bezoek’) en dan zelf een beetje zoeken naar topics die nog niet zoveel reacties hebben. Het is niet anders :)

 

 Bedankt! dat wist ik nog niet.

Het is wel zo dat je dan een gesorteerde lijst krijgt van topics waar net op is geantwoord, en dan zijn ze meestal best recent.

Gr.W

Hii

 

De helpende hand badge krijg je als je 75 reacties hebt.

Als je 25 reacties hebt behaald krijg je de bezige bij badge :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Ja ik heb al gemerkt dat ik daar een foutje heb gemaakt.

Sorry!

Groetjes,

Wereld

Reageer