Vraag

Terugkomchat

  • 9 July 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik mocht ipv 3x 4x chatten bij de terugkomchat, maar als ik nu inlog dan krijg je te zien dat het niet meer mag of kan… Hoe kan ik dit fixen?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Jonna,

Je schrijft dat je graag nog een keer zou chatten (4x i.p.v. 3 x ) bij de terugkomchat, dat was jou belooft. Als je nu weer in probeert te loggen lukt dat niet, het lijkt erop dat er iets mis gaat.

Je kunt het nog een keer proberen of gewoon chatten of bellen en uit leggen wat er mis gaat. Als dat niets opleverd  kun je een mailtje sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl. Geef in het onderwerp aan of je een compliment wil geven of een klacht wil indienen. Let op! Je bent dan niet meer anoniem.

Als je iets kwijt wilt over telefoon of chat, moet je beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat wij begrijpen wat er gebeurd is en je klacht goed kunnen behandelen.

Ik hoop dat dit helpt,

Ab w

Reputatie 2
Badge +1

@Ab W ik heb op zich geen klacht hoor, ze hebben mij juist heel goed geholpen!! Ik heb nu bij de terugkomchat mijn account verwijderd, omdat ik had bedacht dat ik dan gwn een nieuw account kon maken maar dit lukt ook niet… Vond het gwn fijn om daar te chatten...

Reageer