Heyy,
Weet iemand hoe de terugkomchat voor de tweede keer werkt? Want ik heb het al heel vaak geprobeerd en gewacht, maar het lukt maar niet.
Alvast bedankt voor het beantwoorden:))
Heyy,
Weet iemand hoe de terugkomchat voor de tweede keer werkt? Want ik heb het al heel vaak geprobeerd en gewacht, maar het lukt maar niet.
Alvast bedankt voor het beantwoorden:))
heyy
Ik heb sinds kort een account op de terugkomchat. Alleen als ik een chat start, komt er niemand. Ik snap dat het misschien druk is of dat er niet zoveel vrijwilligers zijn. Maar ik heb laatst echt 4 uur gewacht.. Doe ik dan iets verkeerd of is het gewoon druk? Weet iemand dat?
Alvast bedankt voor het beantwoorden:))
Heey,
Wat vervelend dat het niet lukt om een tweede keer te chatten bij de terugkomchat. Op www.kindertelefoon.nl/terugkomchat staat hoe je een vervolggesprek kunt starten:
Hopelijk gaat het zo lukken!
Groetjes,
Simply Me
Heey,
Je kunt wel de chat openen, maar je krijg geen reactie. Je moet hier erg lang op wachten. Ik denk niet dat het aan jou ligt. Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het erg druk is bij De Kindertelefoon. Wellicht zou je het op een ander tijdstip nog een keer kunnen proberen? Misschien kan iemand van De Kindertelefoon ook nog uitleg en/of tips geven.
Groetjes,
Simply Me
Heey,
Oh, dat is wel gek dat je vriendin dan wel iemand krijgt om te chatten. Volgens mij kun je ook met dezelfde vrijwilliger chatten. Misschien maakt dat een verschil. Dat het een andere vrijwilliger is en die op dat moment niet beschikbaar is.
Als je op je laptop chat, zou je het misschien eens op je telefoon of ander apparaat kunnen proberen.
Groetjes,
Simply Me
Hoi
wat vervelend om te horen dat het steeds niet lukt om voor de tweede keer een gesprek aan te gaan via de terugkomchat. Het klinkt alsof er technisch iets mis gaat.
Voorheen kon je inderdaad ervoor kiezen om steeds met dezelfde Kindertelefoonmedewerker in gesprek te gaan, maar daar zijn we sinds een tijdje mee gestopt. Het kan er dus niet aan liggen dat die bepaalde medewerker er niet is, je zou gewoon doorverbonden moeten worden met een beschikbare medewerker.
Zou je dit misschien door willen geven via de mail aan landelijkbureau@kindertelefoon.nl , dan kan iemand voor je kijken waar het mis gaat. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat je weer kan chatten met ons!
Groetjes,
Marieke
De Kindertelefoon
heyy,
bedankt voor uw antwoord! Na velen keren geprobeerd te hebben, heb ik inmiddels een 2e chatgesprek gehad:)
groetjes, Rahell
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.